دانلود فایل طراحی واحد یادگیری درس ۵ علوم پنجم ابتدایی

دانلود فایل طراحی واحد یادگیری درس ۵ علوم پنجم ابتدایی
نوع فایل
word
حجم فایل
60kb
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود فایل طراحی واحد یادگیری درس ۵ علوم پنجم ابتدایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین دانلود نمونه طراحی و کار عملی درس واحد یادگیری رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درس ۵ علوم پنجم ابتدایی موضوع: حرکت بدن می باشد که با فرمت word در ۱۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.

دانلود طراحی واحد یادگیری درس ۵ علوم پنجم ابتدایی:

مقدمه

در این درس آنان مدل استخوان ماهیچه و مفصل را می سازند و چگونگی کار ماهیچه ، استخوان و مفصل برای حرکت را می آموزند. با با انجام فعالیت و گفت و گو ، با انواعی از ماهیچه ها ، اسکلت ، مفصل ، مغز ، نخاع و عصب آشنا می شوند. درباره راه های حفظ سلامت اسکلت و ماهیچه با یکدیگر گفت و گو می کنند و درباره اینکه هنگام آسیب دیدن استخوان برای ترمیم آن چه باید کرد ، اطلاعات جمع آوری می کنند. همچنین آنان با رابطه مغز ، نخاع ، عصب و ماهیچه برای انجام حرکت آشنا می شوند. همین طور به نقش های اسکلت در بدن پی می برند. در این درس دانش آموزان مهارت هایی مانند کاوشگری ، اندازه گیری و مدل سازی را نیز تمرین می کنند.

بررسی و تشخیص نیازها

از آنجایی که حفظ سلامت بدن یکی از اهداف اساسی علوم تجربی می باشد دانش آموزان باید با درک از سلامت خود در حفظ آن کوشا باشند. بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع با مشورت با هم گروهی، بر آن شدیم تا درس حرکت بدن را به عنوان موضوع انتخاب کنیم. در این درس دانش آموزان با اجزایی که باعث حرکت بدن انسان می شود آشنا می شوند. همچنین نحوه دستور حرکت بدن و راه های حفظ سلامت اسکلت و ماهیچه که از اجزای عمل کننده حرکت بدن هستند آشنا می شوند ….

مطالعه بیشتر