دانلود pdf قابل سرچ روابط انسانی در سازمان های آموزشی محمدرضا سرمدی

دانلود pdf قابل سرچ روابط انسانی در سازمان های آموزشی محمدرضا سرمدی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود pdf قابل سرچ روابط انسانی در سازمان های آموزشی محمدرضا سرمدی و حمیدرضا حاتمی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf قابل سرچ روابط انسانی در سازمان های آموزشی محمدرضا سرمدی و حمیدرضا حاتمی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۷۴ صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

pdf قابل سرچ روابط انسانی در سازمان های آموزشی محمدرضا سرمدی و حمیدرضا حاتمی

فصل اول: تاریخچه پیدایش و تکامل روابط انسانی

فصل دوم: ساختار روابط انسانی در مدیریت و نقش مدیریت در روابط انسانی

فصل سوم: ارتباطات ، اهمیت و ماهیت آن

فصل چهارم: تئوری ها و نظریه ها

هدف کلی آشنایی با تاریخچه پیدایش و تکامل روابط انسانی در مدیریت سازمانها. اهمیت و توجه به انسان، روابط انسانی و نقش غیرقابل انکار آن در جهت پیشبرد و تحقق اهداف سازمانها و جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست. ارزش این جایگاه به احدی است که بسیاری از صاحبنظران علم مدیریت، مدیریت را علم، هنر بافن برقراری روابط با انسان ها معرفی کرده اند و در همه مکاتب تاکید ویژه ای بر انسان و روابط انسانی و ارتباط صحیح و اصولی، توام با اخلاق حسنه و حفظ کرامت انسان در تمامی سطوح شده است.

گرچه می توان گفت که روابط انسان ها از آغاز تمدن بشری وجود داشته و پیوسته همراه سیستم های گسترده اقتصادی و اجتماعی یک نظام روابط انسانی موجود بوده است، ولی از نظر عملی، دانش روابط انسانی پدیده ای جدید و تازه به شمار می رود. در این رابطه مدیران می بایست دیدگاه های مختلف در زمینه مدیریت و روابط انسانی و ارزش های حاکم بر آن را شناخته و پس از شناخت و بررسی خصوصیات و ویژگی های آن جهت تحقق و عینیت بخشیدن به آن اقدام کنند..

مطالعه بیشتر