دانلود فایل کار عملی درس توانبخشی شناختی با فرمت pdf اسلایدوار

دانلود فایل کار عملی درس توانبخشی شناختی با فرمت pdf اسلایدوار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل کار عملی درس توانبخشی شناختی با فرمت pdf اسلایدوار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین کار عملی درس توانبخشی شناختی می باشد که با فرمت pdf در ۳۰ صفجه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

توصیف فرضی من در مورد آلزای

آلزایمر اختلالات مغزی که منجر به از دست دادن مهارت های فکری و اجتماعی می شوند.

توصیف واقعی فردی که آلزایمر دارد؟

در آلزایمر، تخریب و مرگ سلول های مغزی و همچنین تخریب ارتباط بین آنها باعث کاهش دائم حافظه و عملکرد ذهنی می شود.اقدامات پزشکی فعلی برای بیماری آلزایمرو استراتژی های مدیریت آن می تواند به طور موقت علائم را بهبود بخشد که اغلب در به حداکثر رساندن کارایی و حفظ استقلال بیمار موثر است. از آنجا که هیچ درمانی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، قرار گرفتن هر چه سریعتر بیمار در شبکه خدمات حمایت کننده بسیار مهر مراحل ابتدایی فراموشی و یا گیجی خفیف ممکن است تنها علامت مورد توجه آلزایمر باشد.

اما با گذشت زمان بیشتر خاطرات به خصوص حافظه اخیر از یاد می رود. سرعت پیشرفت علائم در افراد مختلف متفاوت است. در صورتی که فرد مبتلا به آلزایمر شود احتمالاً اولین علامتی که فرد متوجه آن می شود سخت تر شدن غیر معمول به خاطر آوردن و سازماندهی افکار است. ممکن است خود بیمار هیچ مشکلی احساس نکند وخانواده، دوستان نزدیک یا همکاران این تغییرات را حس کنند. آلزایمر یک بیماری پیشرونده زوال حافظه و دیگر
کارکردهای مهم ذهنی است.

آلزایمر چه تاثیری روی حافظه میگذارد؟

حافظه و گفتار در اوایل آلزایمر:

حافظه بلندمدت معمولا دست نخورده باقی می ماند اما حافظه کوتاه مدت مختل می شود. شخصی که دوستش دارید ممکن است صحبت های شما را فراموش کند. او ممکن است سئوالاتی را که پاسخ داده شده تکرار کند. این بیماری گفتار را نیز مختل می کند، بنابراین او ممکن است در یادآوری کلمات معمول دچار چالش شود.

مطالعه بیشتر