دانلود جزوه تربیت رسانه ای با فرمت pdf با قابلیت سرچ و جستجو

دانلود جزوه تربیت رسانه ای با فرمت pdf با قابلیت سرچ و جستجو
نوع فایل
pdf
حجم فایل
565kb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه تربیت رسانه ای با فرمت pdf با قابلیت سرچ و جستجو

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه تربیت رسانه ای با فرمت pdf در ۱۰۰ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه تربیت رسانه ای

فصل یک

۱ رسانه چیست؟

فرهنگ واژگان من ، رسانه را به عنوان یک ابزار واسطه ، وسیله یا نهاد معرفی می کند:

وسیله یا کانالی که از طریق آن، تاثیرها یا اطلاعات انتقال یافته یا حمل میشوند. رسانه، آنی است که ما وقتیکه می خواهیم به زور غیر مستقیم ، بجای ارتباط چهره به چهره یا تماس مستقیم با فرد، با مردم ارتباط برقرار کنیم ، از آن بهره می بری م . تعریف فرهنگ واژگان ، مطالبی مهم و اساسی در باب رسانه ها در اختیار می نهد. به گونه ای که اساس برنامه ی آموزشی مربوط به آموزش رسانه را سکل می دهد . رسانه ها پنجره ی شفاهی به روی جهان ارائه نمی دهند. بلکه اینان ، مجراهایی فراهم می کنند تا از درون خود ، باز نمایی ها و ایماژ های برگرفته از جهان را بطور غیر مستقیم مبادله کنند . رسانه ها واسطه اند : ان ها روایت های گزینش شده ای از جهان را برایمان فراهم می کنند، بجای آنکه مارا بطور
مستقیم به ایشان متصل کنند .

آنگونه که من در این کتاب بکار خواهم برد ، رسانه ها به مجموعه ای وسیع از وسایل ارتباط جمعی مدرن چون: تلویزیون، سینما ، ویدئو، رادیو ، عکس ، تبلیغات ، روزنامه و مجلات ، موسیقی، بازی های رایانه ای و اینترنت اطلاق می شود . متون رسانه ای شامل برنامه ها ، فیلم ها، تصاویر ، وب سایت ها و مانند اینها است که به واسطه ی وسایل متفاوت ارتباط جمعی منتقل می شوند. بسیاری از این وسایل رسانه های جمعی یا توده خوانده می شوند که به قابلیت دسترسی به مخاطبان اندوه اشاره می کند . البته برخی رسانه ها هم هستند که به تعداد محدود یا گروه خاصی از مخاطبان تعلق دارند…

مطالعه بیشتر