دانلود جزوه مدیریت منابع انسانی در صنعت جهانگردی و میهمان نوازی

دانلود جزوه مدیریت منابع انسانی در صنعت جهانگردی و میهمان نوازی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
26mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مدیریت منابع انسانی در صنعت جهانگردی و میهمان نوازی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf و جزوه برخی فصول کتاب مدیریت منابع انسانی در صنعت جهانگردی و میهمان نوازی نوشته دنیس نیکسون با ترجمه سیدمجتبی محمودزاده، فاطمه تقی پور، مهسا سلطانی مقدم می باشد که بصورت اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول فایل pdf و جزوه مدیریت منابع انسانی در صنعت جهانگردی و میهمان نوازی:

فصل سوم: فرهنگ سازمانی

فصل چهارم: بازار کار

فصل پنجم: جذب و انتخاب

فصل ششم: فرصت های برابر و مدیریت تنوع

فصل هفتم: آموزش و توسعه

فصل هشتم:مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد

فصل نهم:استراتژی های جبران خدمات و پاداش در صنعت مهمان نوازی گردشگری

فصل یازدهم: امور رفاهی، بهداشت و ایمنی

فصل دوازدهم: رویه های انضباطی و رسیدگی به شکایات

بخشی از متن جزوه :

فصل هفتم آموزش و توسعه

اهداف فصل

این فصل به نقش کلیدی آموزش و توسعه در سازمان های گردشگری و مهمان نوازی می پردازد اهداف فصل بدین شرح است:

۱ – شناسایی تمایز سطوح مختلف تحلیل برای درک که رویکردهای آموزش و توسعه
۲ – توجه به اهمیت خط مشی دولتی در استقرار شرایطی که سازمان های گردشگری و مهمان نوازی در آن سیاس تهای آموزشی خود را توسعه دهند.
۳ – بحث پیرامون اصطلاحاتی از جمله تحصیل آموزش و توسعه
۴ – توجه به روش های آموزشی موجود برای سازمان های گردشگری و مهمان نوازی

مقدمه

توسعه منابع انسانی به منظور اطمینان از اثربخشی کیفیت و پاسخگویی در مواجهه با محیط دائما در حال تغییر و پیچیده یک ضرورت برای سازمانهاست در نتیجه آموزش و توسعه و انطباق پذیری انعطاف و توسعه مداوم تاکید دارد تا اطمینان یابیم که سازمانها در محیط بیش از پیش پیش رقابتی دوام می آورند و توانایی رقابت دارند.
سطح ملی چگونه به نیاز آموزش پاسخ می دهد؟
مزیت رقابتی یک کشور به مهارتها و خلاقیت مردم آن بستگی دارد اغلب روشی که سازمانها برای پاسخ به این مسئله انتخاب می کنند تا حد زیادی با دیدگاه های دولت تعیین میشود…

مطالعه بیشتر