پاورپوینت یادگیری حرکتی در ۱۵۰ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت یادگیری حرکتی در ۱۵۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
9,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت یادگیری حرکتی در ۱۵۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع و کامل مقدمه ای بر یادگیری حرکتی می باشد که در ۱۵۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر یادگیری حرکتی متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۹

مفاهیم یادگیری

تعریف روانشناسی : مطالعه علمی رفتار و یا حالات ذهنی و روانی را می گویند.

تعریف یادگیری :تغییرات نسبتا ثابت و پایداری که در رفتار و خصوصیات یادگیرنده بر اثر تجربه ایجاد می شود و حتی ممکن است این تغییر در رفتار بالقوه شخص نیز بوده باشد.

رفتار بالفعل را اجرا می گویند.

تعریف یادگیری حرکتی : یادگیری + اجرا

تغییرات نسبتا ثابتی که در اثر تجربیات حرکتی به دست می آید را یادگیری حرکتی می گویند.

محتوای اسلاید ۱۰

مشخصه های تعریف یاگیری

الف- تغییرات نسبتا ثابت : به خاطر این است که تغییرات موقتی رفتار را که ناشی از خستگی ؛ استفاده از دارو و یا مواد مخدراست را نمی توان جزء یادگیری دانست.

ب- تجربه :  به این دلیل است که تنها تغییراتی را در رفتارمی توان یادگیری دانست که در اثر تجربه باشد نه ناشی از رشد و بلوغ . به عنوان مثال قد افراد با یادگیری دروس ارتباط ندارد.

دانلود پاورپوینت یادگیری حرکتی

محتوای اسلاید ۲۷

مرحله شناسایی محرک

آیا محرکی ارائه شده یا نه و اینکه چنانچه محرک ارائه شده بـاشدآن را شناسایی کند . محیط به وسیله منابع مختلفی مانند : بینایی ، شنوایی ، لامسه ، گیرنده های حـرکتی و بویایی  تجزیه و تحلیل می شوند .

مرحله گزینش – پاسخ

در مرحله گزینش – پاسخ با توجه به شرایط محیطی ، وظیفه تصمیم گیری درباره نـوع حرکت است : در این مرحله از بین حرکات ممکن یک حرکت انتخاب مـی شود ، مـانند پاس دادن یا شوت کردن به طرف حلقه . بنابر این مرحله گزینش – پاسخ را می توان به  نوعی مکانیزم تبدیل تشبیه کرد که بین درونداد حسی و برونداد حرکتی رخ می دهد .

مرحله برنامه ریزی – پاسخ

بلافاصله بعد از تصمیم گیری درباره نوع حرکت آغاز می شود . دستگاه حرکتی را بـرای حرکت مورد نیاز سازماندهی کند.

مطالعه بیشتر