دانلود مقاله شیوه های مدیریت کلاس در ۳۲ صفحه

دانلود مقاله شیوه های مدیریت کلاس در ۳۲ صفحه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود مقاله شیوه های مدیریت کلاس در ۳۲ صفحه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مقاله شیوه های مدیریت کلاس می باشد که با فرمت pdf در ۳۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقاله شیوه های مدیریت کلاس

مسأله مدیریت کلاس از دیرباز به مثابه پیچیده‌ترین موضوع شناخته شده است و تشکیل و اداره کلاس درس با ۳۰ نفر دانش آموز از وقت گیرترین و طاقت فرساترین فعالیت‌های حرفه معلمی تلقی می‌شود. نتایج نظر خواهی‌های متعدد نشان داده است که مسئله اسامی برای معلم اداره کلاس است و تأکید والدین دانش آموزان بر نظم‌ و انضباط به‌ عنوان عاملی اساسی در یادگیری کودکان،اهمیت موضوع مدیریت‌ کلاس را دو چندان‌ کرده‌ است.

اگر از معلمان تازه کار در باب مهمترین چالش رویاروی آنان در کلاس درس پرسش شود، بی درنگ از دغدغه‌ای سخن می‌گویند که ذهنشان را به خود مشغول و روحشان را سرگردان و ناآرام می‌کند. به راستی خاستگاه این همه دغدغه و ناآرامی چیست که سالها دانش اندوزی و کوله باری از دانسته‌ها در رشته مورد نظر نیز نمی‌تواند برآن فائق آید و یا دست کم با آن هماورد شود تا گام‌های معلمان تازه‌کار به سوی کلاس درس را سست و تلاش معلمان پر تجربه را تباه نکند؟

پاسخ به این پرسش در مدیریت کلاس درس نهفته است.

به نظر می‌آید این نگرانی‌ها با کسب تجربه و گذشت زمان به تدریج کاهش پیدا می‌کند، اما کسب دانش و مهارت درزمینه مدیریت کلاس موجب تسهیل اداره کلاس و بهبود کیفیت آموزش می‌شود.( این مدیریت شرایط لازم رابرای تحقق یادگیری فراهم می‌آورد و از این رو سنگ بنای موفقیت در تدریس محسوب می‌شود. )

مقاله شیوه های مدیریت کلاس

با توجه به این که وظیفه اصلی آموزش و پرورش، تربیت معلمان برای هدایت و انسان سازی است و این امر مستقیماً به دانش آموزان یک جامعه بر می‌گردد لازم است تا این قشر عظیم در جامعه بیشتر تحت تعلیم و تربیت قرار گیرند و متقابلاً معلمان نیز با بهره‌گیری از آخرین شیوه‌های تدریس آنها را در آموزشگاهها به کارگیرند ودرجهت افزایش بهره‌دهی و بهره‌وری تعلیم و تربیت کوشا باشند. نقش معلمان و راهکارهای مشارکت آنان در جهت سیاستگزاری و به کارگیری روشهای جدید در تدریس را می‌توان به موارد زیر تقسیم کرد:

الف) سیاستگزاری در شیوه‌های آموزشی.

ب) سیاستگزاری در برنامه‌های درسی.

ج) سیاستگزاری در کلاس درس.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر