دانلود فایل طراحی واحد یادگیری در آموزش ابتدایی با فرمت word

دانلود فایل طراحی واحد یادگیری در آموزش ابتدایی با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل طراحی واحد یادگیری در آموزش ابتدایی با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه طراحی واحد یادگیری در آموزش ابتدایی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان می باشد که با فرمت word در ۲۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.

فهرست مطالب طراحی واحد یادگیری در آموزش ابتدایی :

معرفی کار    ………………………………………………………………  ۱

مقدمه    ………………………………………………………………  ۲

مبانی نظری    ……………………………………………………………..  ۳

جایگاه کتاب هدیه های آسمانی  ……………………………………………….. ۶

توجه به نیازهای جامعه  …………………………………………………….. ۹

توجه به نیازهای فردی دانش آموز ………………………………………… ۱۰

اهداف درس « ما به مسجد می رویم » ……………………………………… ۱۲

بررسی ارتباطات عمودی و افقی  ………………………………………….. ۱۳

نقشه ذهنی درس « ما به مسجد می رویم » …………………………………. ۱۵

شیوه تدریس  ……………………………………………………………… ۱۶

منابع

معرفی کار

عنوان کار : طراحی واحد یادگیری در آموزش ابتدایی

موضوع : تهیه نقشه مفهومی و بررسی مفاهیم یادگیری در دروس مختلف

کتاب مورد بررسی : کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم ابتدایی

کد کتاب : کد ۱۷ – آخرین ویرایش سال تحصیلی ۱۳۹۷

شماره درس : درس سوم

عنوان درس : «ما به مسجد می رویم»

موضع درس : آشنایی با مسجد و آموزش نماز جماعت

مقدمه

معلمی عشق است. معلمی هنر آموختن است، آموختن دانش و مهارت های زندگی به فرزندان این کشور. معلم سازنده نسل های آینده هر کشوری می باشد. این شغل یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین مشاغل در دنیا به حساب می آید.

یک ویژگی مهم و بنیادی در هر معلمی، به روز بودن و همگامی با تغییرات تکنولوژی، فرهنگی، اجتماعی و … می باشد. معلم باید با آخرین روش های آموزشی دنیا آشنا بوده و در حد توان آنها را بکار گیرد. او باید سعی کند دروس مختلف را به صورت کاربردی به دانش آموزان آموزش دهد. متاسفانه در کشور ما این امر بسیار ضعیف است. سیستم آموزشی کشور نیاز به یک تغییر بنیادین دارد و باید خود را از روش های سنتی موجود جدا کند تا بتواند پاسخگوی مناسبی برای نسل امروزی باشد. دانش آموزان فعلی کشور نسبت به چندین سال قبل تغییرات زیادی از لحاظ بهره هوشی، استعداد و توانایی، رفتار و… کرده اند اما متاسفانه بخش آموزش متناسب با آنها تغییر نکرده است….

مطالعه بیشتر