دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم : تجارب ملی و بین‌المللی و کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش ویژه از کتاب تکنولوژی آموزشی (رشته علوم تربیتی) نوشته دکتر وحیده علیپور ، احمد فتح اللهی و فتانه حسنی جعفری دانشگاه پیام نور می باشد که با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت فصل ششم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور:

ارتباط ویژه وفناوری اطلاعات و ارتباطات

هدفهای کلی برنامه ی درسی آموزش و پرورش ویژه

هدفهای ویژه برنامه ی درسی آموزش و پرورش ویژه

هدفهای مرتبط با رشد اخلاقی

هدفهای مرتبط با رشد اجتماعی

هدفهای مرتبط با رشد فردی و جسمی

هدفهای مرتبط با رشد زیبایی شناختی

طبقه بندی دانش آموزان با نیازهای ویژه:

فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش

قابلیت ها و امکانات فناوری اطلاعات وارتباطات در رفع نیازهای آموزشی ویژه

اهمیت و ضرورت استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات درآموزش ویژه

کاربردر یارانه در آموزش ویژه

ارتباط ویژه و فناوری اطلاعات و ارتباطات

دانش آموزان با نیازهای ویژه‏ در جنبه های خاصی با افراد دیگر متفاوت اند ولی در اغلب جنبه ها به دیگران شبیه هستند.نیازهای ویژه اصطلاحی عام است.که به دانش آموزان بسیار متفاوت با دامنه ی وسیعی ازمسائل و نیازهای متفاوت اشاره دارد.
آموزش وپرورش ویژه ‏آموزشی است که به صورت ویژه طراحی شده تا نیازهای منحصر به فرددانش آموزانی که بر اساس ملاک های سازمان آموزش وپرورشی واجد شرایط دریافت آموزش ویژه هستند را برآورد..دانش آموز نیاز ویژه:دانش آموزی که نیازهای پرورشی وآموزشی ویژه وخدمات مربوط به آن دارند تا بتوانند توانمندیهای بالقوه خودشان را شکوفا سازند.
این دانش آموزان دارای تفاوت با اکثردانش آموزان در حیطه های کم توانی ذهنی-نارسایی یادگیری-اختلال های رفتاری یا هیجانی-ناتوانی جسمی-اختلال ارتباطی-اوتیسم-آسیب های مغزی اکتسابی-آسیب شنوایی-تیزهوشی وبا استعدادی نیاز بعه آموزش و پرورش ویژه دارند.
دانش آموزانی که به تسهیلات آموزشی مخصوص نیاز دارند تنها دانش آموزان دارای مشکلات یادگیریآشکار مانند ناتوانی جسمی و شنوایی و… نیستند…

مطالعه بیشتر