دانلود پاورپوینت دزدی و فرار از مدرسه

دانلود پاورپوینت دزدی و فرار از مدرسه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
72kb
نویسنده
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت دزدی و فرار از مدرسه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت دزدی و فرار از مدرسه می باشد که با فرمت ppt در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت دزدی و فرار از مدرسه

منشأ دزدی چیست؟

علل دزدی

با دزدی کودکان چه باید بکنیم؟

به کودکان اصل مالکیت را بیاموزید.

فرار از مدرسه

تفاوت فرار از مدرسه با مدرسه هراسی چیست؟

علل فرار از مدرسه

۱٫ تعارض‌های روانی

۲٫ مشکلات تحصیلی

۳٫ مشکل دربرقراری ارتباط

۴٫ اضطراب جدایی

تاثیر خانواده در فرار از مدرسه

۱٫ کشمکش‌های خانواده

۲٫ روش‌های تربیتی

۳٫ فقر و فشارهای خانوادگی

تاثیر مدرسه در فرار از مدرسه

۱٫ سو رفتار معلمان

۲٫ عدم پویایی محیط مدرسه

۳٫ فشارهای بیش از حد تحصیلی

راه هایی برای کاهش خطر فرار از مدرسه

سخن آخر

دزدی

از مسائل مهم تعلیم و تربیت و از مشکلات آن، مسأله دزدی کودکان است.این امر برای بسیاری از خانواده‌ها و مدرسه‌ها مسأله‌ساز و بحث‌انگیز است و توجه نهادهای تربیتی گوناگون و نیز دستگاه قضایی هر جامعه‌ای را به خود جلب کرده است

ما در مواردی کودکانی را می‌بینیم که خوردنی‌ها یا اسباب‌بازی و وسایل دیگری را که از آن خودشان نیست، به خانه می‌آورند و آن را در گوشه‌ای مخفی می‌کنند. این امر در بین کودکان خردسال شایع است و درسنین تا ۸ سالگی تقریبا به اوج خود می‌رسد. مسأله مهم در امر دزدی کودکان مسأله ناراحتی والدین در دزدی فرزندان آن‌ها است.

آن‌ها از این‌که می‌بینند با همه صداقت و درستی صاحب فرزندی شده‌اند که از دوران خرسالی دزد درآمده، بسیار نگرانند و نزد این و آن احساس شرمندگی می‌کنند. در اینجا باید به والدین محترم تذکر دهیم که اگر فرزندشان در سن تمییز نباشد و دزدی کند مسأله چندان مهمی نیست. با مراقبت‌ها و هشدارهایی که خواهید داد و با به کار بردن ضوابط و فنونی بسادگی می‌توانید آنها را اصلاح کنید. نگرانی به هنگامی است که فرزند شما به سن تمیز رسیده و زشتی و قبح عمل را می‌شناسد، ولی متأسفانه به علت عادت کردن به آن عمل زشت و آگاهانه تن به سرقت می‌دهد. در چنین مواردی باید موضعی در پیش گرفت و برای اصلاح آن باید نگران بود.

مطالعه بیشتر