دانلود جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی

دانلود جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی می باشد که با فرمت WORD و pdf با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه ارتباطات و سیاست در کشورهای اسلامی

بخش اول: تنوع نظری در ارتباطات سیاسی ، مقاله : اثر راجرز ، استاد دانشگاه نیو مکزیکو

اگر از ابتدا نگاه کنیم در علوم ارتباطات متغیری که بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد (متغیر وابسته ) بیشتر محققین به تغییرات رفتار سیاسی مثل رای دادن ، کنشهای  انتخاباتی به عنوان مهمترین متغیر وابسته این حوزه نگاه کردند.

اینکه رسانه های ارتباط جمعی به نوعی چطور بر رفتار جامعه تاثیر می گذارند و آن رفتاری که خیلی ظهور و ورودش مشخصه رفتار رای دادن است و اکثر مطالعات متقدم را مطالعه کنیم بر همین منوال و اساس قرار گرفته است .

” والتر لیپ من ” آمریکایی نویسنده کتاب افکار عمومی در سال ۱۹۲۲ و به نوعی این کتاب را مبنای نظری مطالعات ارتباطات دانسته او از محققینی  است که بر مطالعات افکار عمومی و تبلیغات متمرکز بود . در ابتدای قرن ۲۰ و طی دوران جنگ جهانی اول لیپمن خودش در نشریات

تا دهه ۱۹۵۰-۱۹۶۰ تبلیغات یکی از مهمترین بخشهای مطالعات را تشکیل می داد .جنگ جهانی اول در حالی شکل گرفت که طرفین مناظره به شدت در تلاش بودند تا حد امکان از تبلیغات و امکانات تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف خودشان به عنوان بخشی از برنامه و استراتژی خودشان

در پیروزی بهره بگیرند…

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر