دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
120,000 تومان 9,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل مولف : گرگ ال.استوارت – کنت جی.بروان مترجم : سیدمحمد اعرابی – مرجان فیاضی می باشد که با فرمت ppt در ۳۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل

 پیش به سوی مدیریت استراتژیک منابع انسانی:

اهداف:

۱٫ فرآیند تدوین استراتژی را توضیح دهید.

۲٫ دو استراتژی اصلی کسب و کار را که سازمانها مورد استفاده قرار می دهند، توضیح دهید.

۳٫ رویکردهای عمومی و اقتضایی استراتژی منابع انسانی را توضیح و ویژگی های کلیدی استراتژی تعهد را مشخص کنید.

۴٫ چهار استراتژی اصلی منابع انسانی را توضیح دهید.

۵٫ توضیح دهید که چگونه استراتژی های منابع انسانی و استراتژی های رقابتی کسب و کار هماهنگ و همسو می شوند.

چگونه رویکرد استراتژیک به منابع انسانی می تواند وضعیت سازمان را بهبود بخشد؟

همانطور که در فصل ۱ بحث شد ،سودآوری یکی از مهمترین عوامل اثربخشی سازمان است. بسیاری از محققان، پژوهشگران و تحلیل گران بازار سهام زمان زیادی را صرف تحقیق درباره علل سودآورتر بودن برخی شرکت ها و سازمان ها کرده و میکنند.

نتیجه تحقیقات نشان می دهد که اصلی ترین عامل  سود آوری بلند مدت شرکت ها،انتخاب یک استراتژی روشن و بهتر از رقبا و داشتن کارکنانی کارآمد است که این استراتژی را به بهترین نحو به عمل تبدیل می سازند. شرکت هواپیمایی ساوت وست نمونه بسیار خوبی است.

استراتژی اصلی شرکت: پایین ترین قیمت بلیط و حداقل ساختار هزینه.

جهت گیری یک شرکت است که مشخص می کند فرآیند گزینش، جذب، آموزش و جبران خدمت کارکنان چگونه باشد.

این فعالیت ها محیطی را ایجاد می کنند که در آن، مهارت و استعدادهای لازم برای توجه به نیاز مشتری رشد می یابد. بنابراین می توان گفت، سازمانهایی که دارای استراتژی روشن برای تامین خواسته های مشتریان هستند و سایر فعالیت های منابع انسانی خود را با این استراتژی هماهنگ می سازند، موفق تر از دیگران عمل می کنند.

مطالعه بیشتر