دانلود خلاصه کتاب تکنولوژی آموزشی رشته علوم تربیتی پیام نور 

دانلود خلاصه کتاب تکنولوژی آموزشی رشته علوم تربیتی پیام نور 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب تکنولوژی آموزشی رشته علوم تربیتی پیام نور 

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب تکنولوژی آموزشی (رشته علوم تربیتی) نوشته وحیده علیپور، احمد فتح اللهی و فتانه حسنی جعفری دانشگاه پیام نور می باشد که با فرمت pdf در ۶۲ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول خلاصه کتاب تکنولوژی آموزشی رشته علوم تربیتی پیام نور :

فصل اول. مفاهیم اساسی درس تکنولوژی آموزشی

فصل دوم. فلسفه و ماهیت تکنولوژی آموزشی

فصل سوم. تاریخچه و سیر تحول تکنولوژی آموزشی در ایران و جهان

فصل چهارم. محورهای مطالعاتی و حرف‌های تکنولوژی آموزشی طراحی توسعه یا تهیه و تولید اجرا مدیریت و ارزشیابی

فصل پنجم. جنبه های تکنولوژی آموزشی

فصل ششم. تجارب ملی و بین‌المللی و کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش ویژه

فصل اول

مفاهیم اساسی درس تکنولوژی آموزشی

هدف کلی آشنایی بادگیرندگان با تعاریف، مقاهیم، ماهیت و برخی از اصطلاحات رایج در تکنولوژی آموزشی

هدف های یادگیری

یادگیرندگان تکنولوژی را تعریف کنند.

یادگیرندگان آموزش را توضیح دهند.

یادگیرندگان مفهوم تکنولوژی آموزشی را توضیح دهند.

یادگیرندگان برخی از اصطلاحات رایج در رشته تکنولوژی آموزشی را تشریح کنند.

یادگیرندگان مقاصد تکنولوژی آموزشی را تشریح کنند و یادگیرندگان به ارکان تکنولوژی آموزشی اشاره کنند.

بادگیرندگان کاربرد تکنولوژی آموزشی در فرایند یاددهی یادگیری را شرح دهند از یادگیرندگان به برخی از هدف ها و فواید تکنولوژی آموزشی اشاره کنند.

مقدمه

تاریخچه پیدایش و تحول رشته تکنولوژی آموزشی با توجه به ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری آن و سیر تحول رشته تکنولوژی آموزشی از دیدگاه نظریه پردازی آن یادآور این مطلب است که رشته تکنولوژی آموزشی که ارتباط تنگاتنگی با رشته های روان شناسی تربیتی، فلسفه تعلیم و تربیت و روا ن شناسی یادگیری دارد، مطابق با سپرتحول در نظریه پردازی در این زمینه متحول شده است. در این فصل به پیروی از همین رویکرد جامع نگر، اقدام به ارائه تعاریف، مفاهیم و اصطلاحات رایج در حوزه تکنولوژی آموزشی خواهیم کرد. در ادامه فصل نیز به برخی از مطالب از قبیل مقاصد تکنولوژی آموزشی، ارکان تشکیل دهنده، کاربرد تکنولوژی آموزشی در فرایند یاددهی – یادگیری و فواید تکنولوژی آموزشی اشاره خواهیم کرد….

مطالعه بیشتر