دانلود خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد

دانلود خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد نوشته محمود زرگر می باشد که با فرمت pdf با قابلیت سرچ در ۱۲۷ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد نوشته محمود زرگر

راهنمایی کاربردی برای کمک به شرکتهای کوچک و متوسط و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت این شرکت‌ها در مسیر تحقق اهداف رونق اقتصادی است.

درباره کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد

جایگاه کشور عزیزمان ایران در بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و منابع انسانی خبره، و برخی تولیدات اساسی و کشاورزی و معدنی، رتبه بسیار بالایی در سطح جهان دارد، اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها در راستای رونق تولید و توسعه تجارت و تحول اقتصادی کشور به خوبی استفاده نشده است. بسیاری از این ظرفیت‌ها، به ویژه در حوزه تولید علم و تبدیل آن به ثروت، بدون استفاده باقی مانده است و سایر ظرفیت‌های فیزیکی از قبیل برخی تولیدات کشاورزی، مواد غذایی، معدنی و امثال آنها به صورت خام‌فروشی یا بدون فرآوری و با کمترین ارزش افزوده به کشورهای واسطه صادر می‌شود. بسیاری از محصولات ایرانی در کشورهای واسطه با فرآوری، برندسازی و بازاریابی قوی به بازارهای مصرف نهایی صادرات مجدد می‌شوند. در نتیجه ایران از مزایای ارزش افزوده، اشتغال، رفاه و توسعه اقتصادی، و تبدیل این ظرفیت‌ها به ثروت، بی‌بهره یا کم‌بهره مانده است.

هدف کتاب شرکت های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد، ارائه مدل‌ها، تجربیات و توصیه‌هایی است که در دیگر کشورها به نتایج قابل توجهی رسیده و می‌توانند در کشورمان متناسب با شرایط و اهداف ملی مورد توجه واقع شوند. از آنجا که در این مسیر، فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری، رونق تولید، فعالیت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های خدماتی فراهم می‌شود، آگاهی و استناد به این تجربیات می‌تواند گشایشی را در زمینه رفع موانع و مشکلات فعلی ایجاد کند…

مطالعه بیشتر