دانلود جزوه تشخیص ، شناسائی و نگهداری از اهداکنندگان مرگ مغزی

دانلود جزوه تشخیص ، شناسائی و نگهداری از اهداکنندگان مرگ مغزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
90,000 تومان 7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه تشخیص ، شناسائی و نگهداری از اهداکنندگان مرگ مغزی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه تشخیص ، شناسائی و نگهداری از اهداکنندگان مرگ مغزی در قالب فایل pdf و در ۴۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه:

پیوند اعضاء و نسوج یکی از نمادهای پیشرفت دانش پزشکی است که در سطح سوم ارائه خدمات سلامت قرار دارد. امروزه پیوند اعضا تنها راه ادامه حیات برای بیماران دچار نارسائی پیشرفته قلب ، کبد و ریه و بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسائی پیشرفته کلیه است. در برخی از موارد مانند نارسائی کلیه امکان پیوند از اهدا کننده زنده وجود دارد، ولی در مورد اعضایی مانند قلب ، ریه و کبد، عضو مورد نیاز باید از اهداء کننده مرگ مغزی باشد.

در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیوند کلیه از اهداء کننده زنده از سال ۷۶۳۱ و پیوند از مرگ مغزی از سال ۷۶۳۱ و همزمان با تصویب قانون ” پیوند اعضای بیماران فوت شده یا بیمارانی که مرگ مغزی آنها مسلم است ” شروع شده است. سیاست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، توسعه فرهنگ اهدای عضو از مرگ مغزی است و براساس قوانین موجود در ایران ، در تمام بیمارستان ها (خصوصی و دولتی) اعلام گزارش موارد مرگ مغزی به مراکز فراهم آوری اعضای پیوندی الزامی است. در حال حاضر بعلت کیفیت زندگی قرن ۱۷ سالانه هزاران نفر دچارنارسائی اعضائی مانند قلب ، کبد ، کلیه ، ریه و … می شوند و متاسفانه تعداد زیادی از آنها بعلت عدم دریافت عضو پیوندی در لیست
انتظار پیوند فوت میکنند.

دانلود جزوه تشخیص ، شناسائی و نگهداری از اهداکنندگان مرگ مغزی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر