دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی کامران فقیهی ویرایش جدید

دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی کامران فقیهی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 8,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی کامران فقیهی ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین فایل جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی دکتر کامران فقیهی ویرایش جدید می باشد که با فرمت پی دی اف در ۵۲ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

رزومه استاد کامران فقیهی:

دکتر کامران فقیهی متولد سال ۱۳۵۰ کارشناسی ارشد مدیریت مالی ۱۳۷۸- ۱۳۷۶ مرکز کارشناسی ارشد تهران مرکز ذیحساب امور اقتصادی و دارایی استان قزوین کارشناس رسمی دادگستری در امور مالیاتی میباشد و از سوابق تدریس ایشان شامل موارد زیر میباشد.

دانشگاه کار استان قزوین ۱۳۸۱-۱۳۷۹

دانشگاه رجا استان قزوین ۱۴۰۲-۱۳۸۱

دانشگاه البرز استان قزوین ۱۳۹۷-۱۳۹۴

دانشگاه غزالی استان قزوین ۱۳۹۷-۱۳۹۴

دانشگاه سهروردی استان قزوین ۱۳۹۷-۱۳۹۴

جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی کامران فقیهی ویرایش جدید:

اهمیت یادگیری اصول و فرایند ارتباطات در چیست؟

– در تمامی مراحل زندگی ما درحال برقراری ارتباط با یکدیگر هستیم و در نتیجه در حال تجربه فرایند ارتباطات هستیم.

– برای پیشرفت شغلی وکاری نیاز به برقراری ارتباط موثر داریم.

– اگر معلم هستیم، برای داشتن کلاسی آرام و دانش آموزان صبور و کوشا،

– اگر کاسب هستیم، برای داشتن کسب وکاری پویا وغنی،

– اگر والد هستیم برای داشتن جوی صمیمی و روبه جلو درخانه،

– در هر صورت نیاز داریم تا به اصول ارتباطات آشنا شویم و قوانین و قواعد آن را فرا گیریم.

فرایند ارتباطات چیست و اجزای آن کدام است : وقتی یک عمل در چند مرحله متوالی انجام می شود به آن فرایند گفته می شود . ارتباطات هم از جمله اقداماتی است که در چند مرحله انجام می شود و در واقع یک فرایند است .

الف_فرستنده پیام :

– فرستنده یا منبع اطلاعات، آغازگر جریان ارتباطی است .

– در یک سازمان فرستنده پیام ممکن است رئیسی باشد که می خواهد دستوری به زیر دستانش ابلاغ کند

– و یا مرئوسی که می خواهد گزارشی را به رئیس خود تسلیم کند .

ب_خود پیام :

– پیام آن چیزی است که توسط فرستنده به رمز در می آید .

ج_گیرنده پیام :

– گیرنده به فرد یا گروهی اطلاق می شود که از طرف فرستنده پیام مورد هدف قرار می گیرد و پاسخ مطلوب او میزان اثربخش ارتباط را تعیین می کند ….

مطالعه بیشتر