توضیحات فایل:
دانلود خلاصه کتاب مدیریت برند پژوهش تئوری و عمل تیلده هدینگ pdf
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت برند پژوهش تئوری و عمل نوشته تیلده هدینگ، شارلوت اف.کنادتز، موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی، لیلا غلامی شامل ده فصل می باشد که با فرمت pdf در ۴۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
مفهوم برند
طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا ؛مارک ؛برند ؛ نمانام یا نشان تجاری مشخص کننده ی خدمات یا فروشنده ی محصولی خاص که آنرا از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میکند.
برند برداشت افراد از یک نام است….
فهرست فصول خلاصه کتاب مدیریت برند پژوهش تئوری و عمل تیلده هدینگ pdf:
فصل اول:
مفهوم برند
فصل دوم:
اصطلاحات کلیدی در مدیریت برند
فصل سوم:
چشم انداز:مدیریت برند
فصل چهارم:
رویکرد اقتصادی
فصل پنجم:
رویکرد هویتی
فصل ششم:
رویکرد مشتری محور
فصل هفتم:
رویکرد شخصیتی
فصل هشتم:
رویکرد رابطه ای
فصل نهم:
رویکرد انجمنی
فصل دهم:
رویکرد فرهنگی
نویسندگان این کتاب کار فوقالعاده جامعی انجام دادهاند و با سخت کوشی از طریق کار بر روی ادبیات پژوهشی برند، هفت دیدگاه از مکاتب فکری متفاوت درباره برداشتها از برند را چارچوببندی کردهاند. از منظر اینگونهشناسی، در مقایسه با سایر موارد، آنها به این مطلب توجه کردهاند که موضوع بسیار مهم ارزش ویژه برند، چگونه خلق و مدیریت میشود.
باید به نویسندگان این کتاب بابت ابتکار عملشان در استخراج این متن، بر مبنای خبرگی از درون ادبیات پژوهش و در عین حال فراهم ساختن امکانی برای تبلور خردمندانه مفاهیم مدیریتی تبریک گفت. پژوهش منظم و پاکیزهای که در تفسیر و تلفیق روان و سادهفهم مطالب در این متن صورت گرفته است، دریافت بهتری از چالش درک برند یک شرکت و مدیریت مسیر رشد آن به ارمغان میآورد. از کاری که نویسندگان انجام دادهاند، پیداست که چرا تفسیرهای مختلفی درباره ماهیت برندها وجود دارد.