دانلود فصل هشتم مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل ppt
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل مولف : گرگ ال.استوارت – کنت جی.بروان مترجم مرجان فیاضی می باشد که با فرمت ppt در ۶۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
دانلود فصل هشتم مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل ppt (ارزیابی عملکرد و ارائه بازخورد):
اهداف یادگیری
پس از مطالعه این فصل شما باید بتوانید:
۱- توضیح دهید که چگونه سیستم های مدیریت عملکرد مبتنی بر شایستگی یا تساوی با استراتژی رقابتی و استراتژی منابع انسانی هماهنگ می شود.
۲- سه بعد عملکرد شغلی را توضیح دهید.
۳- تفاوت روش های مختلف ارزیابی عملکرد و مسائل مرتبط با هر یک از آنها را توضیح دهید.
۴- درباره ارزش استفاده از منابع متعدد در شناخت درجات ارزیابی عملکرد بحث کنید.
۵- روش های مؤثر و کارآمد ارائه بازخورد به کارکنان را توصیف کنید.
چگونه مدیریت عملکرد می تواند به اثر بخشی سازمان کمک کند؟
ارزیابی عملکرد و ارائه بازخورد به کارکنان، عملکرد کارکنان را بهبود می بخشد و بهبود عملکرد افراد به افزایش عملکرد سازمان منجر می شود.
هدف گذاری ، ارزشیابی عملکرد و ارائه بازخورد ، موجب بهره وری بیشتر سازمان می شود.
زمانی که عملکرد به دقت ارزیابی و بر اساس آن به افراد پاداش داده می شود ، اعتماد به مدیریت افزایش می یابد.
علاوه بر این ، ارزیابی موثر ( به ویژه ارزیابی که با مشارکت کارکنان انجام شود ) با افزایش رضایت شغلی ارتباط دارد.
سیستم مدیریت عملکرد می تواند بر شناخت کارکنان ضعیف و توانمند، تاکید می کند.
مدیریت استراتژیک عملکرد ، چگونه امکان پذیر است؟
تاکید بر شایستگی یا تساوی
سازمان ها می توانند هنگام ارزیابی عملکرد از دو رویکرد استفاده کنند. برخی سازمان ها با ایجاد فضای شایستگی محور، بر تفاوت های کارکنان تاکید می کنند. در برخی دیگر، سیستم ارزیابی عملکرد، برابری و تساوی میان کارکنان را ترویج می کنند.