دانلود فایل ورد نمونه طراحی واحد یادگیری علوم چهارم

دانلود فایل ورد نمونه طراحی واحد یادگیری علوم چهارم
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل ورد نمونه طراحی واحد یادگیری علوم چهارم

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل ورد نمونه طراحی واحد یادگیری عنوان درس: انرژی الکتریکی ( علوم چهارم ) دانشگاه: شهید بهشتی تهران (فرهنگیان) می باشد که با فرمت word در ۱۸ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فایل ورد نمونه طراحی واحد یادگیری علوم چهارم

مقدمه:

طراحی واحد یادگیری عبارت است از پیشبرد زنجیره وار درس ها برای بسط یک موضوع یا مضمون که در آن محتوا ، مفاهیم ، مهارت ها و ارزش ها با بیانی روشن و دقیق بسط داده می شوند.

در طراحی واحد یادگیری باید سوالاتی اساسی قبل از طراحی واحد یادگیری مطرح شود که شامل:

۱_چه چیزی را قصد داریم بیاموزیم؟ (اهداف)

۲_از کدام روش ها استفاده کنیم؟ (روش ها)

۳_چگونه محقق شدن اهداف را متوجه شویم؟ (ارزشیابی)

هر کتاب درسی به طور کلی از تعدادی واحد یادگیری تشکیل شده است ، و هر واحد یادگیری ممکن است از یک درس  ، یک فصل و یا یک بخش تشکیل شده باشد و معمولا این واحد های یادگیری در مقطع ابتدایی نسبت به مقاطع بالاتر کوتاه تر ، کم گستره تر ، و دارای پیچیدگی کمتری هستند. هر واحد یادگیری دارای قسمتی برای ورود به مطلب ، قسمتی برای پرداختن به آن و قسمتی برای پایان بخشیدن به آن است.به طور کلی سعی بر آن است که با ارتباط دادن بین موضوعات مطرح شده در دروس مختلف به صورت مشخص و غیر مشخص موضوعاتی را به دانش آموزان به صورت سازمان یافته منتقل کنند و به طور کلی در سازماندهی محتوا به صورت عمودی به ارائه ی یک موضوع در فواصل زمانی مختلف و یا به عبارتی در طول سال های آموزشی مختلف پرداخته شود.

اما در بررسی ارتباط افقی به ارتباط یک موضوع تقریبا در یک فاصله زمانی و در دروس مختلف پرداخته می شود و بیشتر یک سال تحصیلی مد نظر است….

مطالعه بیشتر