دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی بر اخلاق حرفه‌ای فرامرز قراملکی

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی بر اخلاق حرفه‌ای فرامرز قراملکی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
150,000 تومان 11,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی بر اخلاق حرفه‌ای فرامرز قراملکی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل سوم (حلقه مفقوده) کتاب درآمدی بر اخلاق حرفه‌ای نوشته احد فرامرز قراملکی می باشد که با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی بر اخلاق حرفه‌ای فرامرز قراملکی

طرح مسئله

اعتماد آفرینی، موانع، عوامل و روشهای مختلفی دارد. آنچه در این میان مورد جستجوی ما است. عاملی است که اولاً نقش عمده و محوری در ایجاد اعتماد دارد و ثانیاً با توجه به شرایط عینی بنگاه ها و سازمان ها، مسئله واقعی آنها نیز است. به عبارت دیگر، خصلت و ویژگی خاصی را در بنگاه ها می توان سراغ داشت که بودن آن فرصتی برای اعتماد آفرینی است و فقدان آن تهدیدی ویرانگر و اعتماد ستیز است. آن خصلت چیست؟ بنگاه برای رسیدن به اعتماد مردم چگونه باید باشد؟ اعتماد آفرینی منوط به کشف چنین خصلتی در بنگاه است، خصلتی که برای بقا سازمان سرنوشت ساز است.

مدیران هر سازمانی از این مقدار آگاهی و دانش برخوردارند که موفقیت خود را در گرو اعتماد آفرینی بیابند؛ اما پاسخ این مسئله که اعتماد آفرینی، خود، در گرو چیست، محتاج دانایی افزون تر و بصیرت ژرف تری است. مهارت منطقی سبب می شود تا صورت دقیق مساله را در این معضله به دست بیاوریم. هسته اصلی مشکل اعتماد آفرینی را چنین می توان صورت بندی کرد.

کشف خصلتی از حیات سازمانی بنگاه که وجود آن اعتماد آفرین و نبودش اعتماد ستیز است.

این امر در خصوص انسان‌ها نیز جاری است. به کسانی اعتماد می‌کنیم که آنها را بتوانیم پیش بینی نماییم.  پدری را فرض کنید که به دلایل مختلف، رفتار نظام مندی ندارد.  به تعبیر عامیانه،  حساب و کتاب نمی پذیرد.  زمانی در زمان حادثه احساس و عکس العمل خوب دارد و زمانی دیگر در برابر همان حادثه سخت بر می آشوبد و رفتاری پرخاشگرانه می کند.  این پدر برای فرزند خود قابل پیش‌بینی نیست. فرزند نمی داند که پدر در مواجهه با این سخن، آن رفتار و فلان حادثه چه برخوردی خواهد کرد. وی به پدری که هر لحظه به کوچکترین محرکی آشفته می شود و عکس العملهای مختلفی نشان می دهد، چگونه اعتماد میکند؟

در فصل دوم و در مقام جستجو از عامل اعتماد آفرینی در علت اعتماد ما به طبیعت و حیوانات اهلی تأمل کردیم.  خصلت مشترکی که در آنها وجود دارد و سبب اعتماد ما می‌شود،  پیش بینی پذیر بودن آنها برای دیگران است…

مطالعه بیشتر