دانلود پاورپوینت کارگاه کار با موش آزمایشگاهی کوچک

دانلود پاورپوینت کارگاه کار با موش آزمایشگاهی کوچک
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کارگاه کار با موش آزمایشگاهی کوچک

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت کارگاه کار با موش آزمایشگاهی کوچک در قالب فایل ppt و در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت کارگاه کار با موش آزمایشگاهی کوچک

در سال از حیوانات آزمایشگاهی در راستای تحقیقات مختلف به طور مکرر استفاده می شود که این حیوانات فقط پستانداران را شامل می شود. بیشتر آنها شامل: موش های شهری و صحرایی می باشد که استفاده بیشتر از آنها به دلیل قابل دسترس بودن، ارزان بودن و کم بودن دوره باروری انتخاب مناسب تری می باشد. با پرورش دادن این نوع از پستانداران مانند موش ، خرگوش و… می توان آزمایشات متعددی بر روی آنها انجام داد. برای نگه داری از آنها از قفس های مرتبط استفاده میشود. به عنوان مثال، برای نگه داری جوندگان کوچک از روش انبارداری قطعات استفاده می شود.

این روش را استاندارد سازی گویند. بسته به نوع آزمایش به حیوان داروی بی حسی تزریق می شود چنانچه برای آزمایش های روانی به هیچ عنوان از داروی بی حسی استفاده نمی شود. الگوی درد و ترس در حیوانات مختلف متفاوت می باشد به عنوان مثال میمون، نهنگ و دلفین از نظر درد شبیه به انسان ها می باشند.

سر فصل ها:

  1. موارد اخلاقی
  2. بیولوژی و تشخیص جنسیت
  3. نحوه به دست گرفتن صحیح و مهار کردن حیوان
  4. شرایط نگهداری حیوان
  5. انواع روشهای تزریق
  6. تجویز داروهای بیهوشی
  7. روشهای خونگیری
  8. یوتانزی (مرگ آسان)
  9. بیماری های زئونوز (zoonosis)
  10. کالبد شکافی

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر