دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو

دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع و کامل کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو می باشد که در حجم ۳۸۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.

چکیده محتوای فایل 

هدف کلی درس

هدف کلی این درس آموزش مباحثی از ریاضیات است که دانشجویان رشته های رشته های علوم انسانی در دروس  تخصصی خود به آنها نیاز خواهند داشت.

مباحث کتاب

برای نیل به اهداف کلی ،مباحث زیر درشش فصل تدوین شده است.

فصل اول: نظریه مجموعه ها

که شامل  ۴۴ اسلاید می باشد.

فصل دوم: دستگاههای مختصات

که شامل  ۴۷ اسلاید می باشد.

فصل سوم: رابطه وتابع

که شامل   ۶۹  اسلاید می باشد.

فصل چهارم: حد وپیوستگی توابع

که شامل   ۷۱ اسلاید می باشد.

فصل پنجم: مشــــتق

که شامل ۷۱ اسلاید می باشد.

فصل ششم: کاربردهای مشتق

که شامل  ۷۴ اسلاید می باشد.

دانلود کتاب ریاضیات پایه لیدا فرخو با فرمت پاورپوینت

در آغاز هر فصل نکاتی به عنوان  راهنمای مطالعه وهدف کلی آمده است،که به شما کمک می کند تا منظـور کل آن فصـــل را دریابید،درقسمتی که با عنوان هدف های رفتاری وآموزشی مشخـص شده است ،ازشما انتـظارمی رود که پس ازپایان مطالعه هرفصل مطالبی را که یادگرفته اید با توجه به هدف های رفتاری  بسنجید.

یادگیری می تواند مثلا“ بیان یک مفهوم ،مقایسه دو مفهوم بایکدیگر، توضیح یک قضیه نتیجه گیری ازیک مطلب، یا حل یک مسئله باشد.نظر به پیوستـگی مفاهیم ریاضی ،تا زمانی که به هدف های یک فصل نایل نشده اید،و مسائل آن فصل را حل نکرده اید به فصل بعدی نپردازید.

مقدمه:

مجموعه یکی از بنیادی ترین مفاهیم درریاضیات است وغالبـا“ نقطه آغازی برای ریاضیات پایه و کاربردهای آن در بسیاری از علوم محسـوب می شود. مثلا“،در رشته مدیریت درموارد بسیاری صحبت از مجموعه تولـیدات یک کارخانه ،یــا مجموعه کارگران یک کارگاه ،یا مجموعه تصمیمهای ممکن برای مدیر یک واحد و نظایر آن به میان می آید.برای درک بسیاری ازمطـالب ارائه شده دراین کتاب، آشنایی باتعاریف ومفاهیم اولیه نظریه مجموعه ها ضروری است. دراین فصل ،مفهوم بنیادی مجموعه واعمال جبری روی مجموعه ها رامورد بحث قرار می دهیم….

مطالعه بیشتر