دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت برگزاری مسابقات دکتر عباس خدایاری

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت برگزاری مسابقات دکتر عباس خدایاری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 8,800 تومان٪91 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت برگزاری مسابقات دکتر عباس خدایاری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت برگزاری مسابقات ، رویدادها و اردوهای ورزشی دکتر عباس خدایاری، رضا خورشیدی و کیوان مشیری می باشد که با فرمت ppt در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت برگزاری مسابقات دکتر عباس خدایاری:

فصل اول: نحوه مدیریت رویدادهای ورزشی

تقویم ورزشی:

سازمان های ورزشی برای برنامه ریزی های کوتاه مدت خود به تنظیم برنامه فعالیت های ورزشی سالیانه در ابعاد مختلف می پردازند. تقویم ورزشی در واقع برنامه عملیاتی یک سازمان ورزشی است که به پیش بینی کلیه ی عملیات ها و فعالیت ها از قبیل رویدادهای ورزشی، برگزاری کلاس های آموزشی و … می باشد و معمولا برای دورهی یک ساله تنظیم می گردد. تقویم ورزشی از تداخل زمانی برنامه ها جلو گیری می کند و مشخص می کند هر برنامه در زمان مشخص اجرا شود. جهت تنظیم تقویم ورزشی بایستی عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد و برای تنظیم آن بایستی به نکاتی از قبیل موارد زیر توجه نمود:

۱- تعیین اهداف برنامه:

یک سازمان ورزشی قبل از هر چیز باید هدف از اجرای برنامه های خود را مشخص این هدف باید در جهت رسیدن به اهداف سالیانه و ماموریت سازمان باشد.
۲- هماهنگ کردن برنامه ها با سازمان های ورزشی دیگر:
هر سازمان ورزشی باید برنامه های خود را با سازمان های دیگر هماهنگ نموده تا از تداخل زمانی با برنامه ها و مسابقاتی که سازمان های مافوق تدارک دیده اجتناب کند. مثلا فدراسیون های ملی باید برنامه های خود را با فدراسیون های بین المللی هماهنگ کنند

۳- تعیین زمان مناسب برای اجرای فعالیتها:

در برنامه ریزی و برگزاری موفق برنامه ها، مسابقات و فعالیت های ورزشی زمان بندی و عدم تداخل زمانی برنامه ها نقش مهمی را ایفا می کند. انتخاب زمان مناسب و کافی برای اجرای مسابقات از مراحل مهم تهیه و تنظیم تقویم ورزشی است و باید فصل های سال، مناسبت های سال های شمسی و قمری، زمان اشتغال افراد شرکت کننده، تقارن زمانی با مسابقات دیگر و … توجه نمود.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر