دانلود پاورپوینت گرمایش زمین

دانلود پاورپوینت گرمایش زمین
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 8,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت گرمایش زمین می باشد که با فرمت ppt در ۴۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت گرمایش زمین:

گرمایش جهانی

گرم شدن کره ی زمین یا گرمایش جهانی به افزایشهای پیاپی مشاهده شده در متوسط دمای جو زمین و اقیانوسها در طی دهه های اخیر اطلاق میشود.

عقیده ی دانشمندان در مورد مسئله ی تغییرات آب و هوایی به این صورت است که دمای متوسط کره ی زمین در طی قرن بیستم  ۰.۲ ± ۰.۶  درجه ی سانتی گراد افزایش داشته و بسیار محتمل است که “بیشتر گرمایش مشاهده شده ظرف ۵۰ سال گذشته مربوط به فعالیتهای انسانی بوده باشد”. مقادیر افزایش یافته ی دی اکسید کربن و دیگر گازهای گلخانه ای که از سوختن سوختهای فسیلی، صاف کردن زمین و کشاورزی، و دیگر فعالیتهای انسانی  ناشی می شود منابع اولیه ی بشری گرمایش می باشند.

مطالعات مربوط به حساسیت مشاهده ای و الگوهای آب و هوایی توصیه شده توسط هیئت بین المللی تغییرات آب و هوایی پیشگویی می کنند که احتمالا دمای کره ی زمین  بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۱۰۰ بین ۱.۴ تا ۵.۸ درجه ی سانتیگراد افزایش خواهد داشت. دامنه ی عدم قطعیت در این مورد قبل از هر چیز مربوط  به مشکلات پیش رو در مورد پیشگویی حجم انتشار دی اکسید کربن در آینده می باشد اما با این حال بخشی از این عدم اطمینان نیز مربوط به حساسیت اقلیمی است.

انتظار می رود افزایش دمای کره ی زمین تبعات دیگری نیز داشته باشد که از آن جمله می توان به افزایش سطح دریا و تغییراتی در مقدار و الگوی بارش اشاره کرد. این تغییرات احتمالا تعداد و بزرگی و شدت رخدادهای آب و هوایی من جمله سیل، خشکسالی، موجهای گرمایی و تندبادهای دریایی را افزایش میدهند. این امر ممکن است به بازده کمتر یا بیشتر محصولات کشاورزی، پسرفت و محو شدن یخچالها، کاهش جریانهای سطحی در تابستان و تسهیل روند انقراض زیست شناختی بیانجامد.

مطالعه بیشتر