دانلود پاورپوینت استراتژی های هوانوردی

دانلود پاورپوینت استراتژی های هوانوردی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
180,000 تومان 13,000 تومان٪93 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت استراتژی های هوانوردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین تحقیق پاورپوینت استراتژی های هوانوردی می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت استراتژی های هوانوردی:

محتوای اسلاید ۷

„استراتژی های رقابتی پورتر مفهوم مزیت رقابتی پایدار به شکل جدی در سال ۱۹۸۵ از سوی پورتر و در چارچوب انواع استراتژی های رقابتی برای رسیدن به مزیت رقابتی بلند مدت ارائه شد. بر این اساس وی استراتژی های تمایز، تمرکز (تقسیم بازار) و رهبری قیمت تمام شده (رهبری هزینه ها) را به عنوان استراتژی های عمومی رقابتی مطرح نمود.

محتوای اسلاید ۱۰

-طبقه بندی شرکت های هواپیمایی بر مبنای مدل های کسب و کار

-با توجه به موارد بیان شده، مدل کسب و کار شرکت های هواپیمایی را می توان در چهار سطح تفکیک نمود:

-شرکت های فاقد الگوی کسب و کار:

شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده نرخ های بالا با کیفیت و تنوع پایین خدمات که ناتوان در اتخاذ استراتژی تمایز یا رهبری قیمت تمام شده هستند.

-شرکت های هواپیمایی کم هزینه:

شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده نرخ های پائین و خدمات اساسی زمینی و پروازی که استراتژی رهبری در قیمت تمام شده را اتخاذ می کنند. ایرآسیا، ساوس وست ایرلاینز و رایان ایر از جمله شرکت های برتر با تاکید بر مدل کسب و کار کم هزینه می باشند. اقدام این شرکت ها در خرید صدها فروند هواپیما در دوران رکود صنعت هواپیمایی نشان از استحکام و دستاوردهای قابل توجه این مدل دارد.

-شرکت های هواپیمایی خدمات گرا:

شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده نرخ های بالا و خدمات با کیفیت و تنوع بالا که استراتژی تمایز را اتخاذ می کنند. در این راستا شرکت های هواپیمایی مالزی، قطر، سنگاپور، ال نیپون، های نان، کثی پاسیفیک و آسیانا برترین حامل های هوایی هستند که با پیروی از استراتژی تمایز بالاترین سطح کیفیت خدمات را در بازارهای جهانی حمل و نقل هوایی عرضه می نمایند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر