دانلود جامع ترین پاورپوینت جهانی شدن و هویت ایرانی

دانلود جامع ترین پاورپوینت جهانی شدن و هویت ایرانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
47mb
نویسنده
250,000 تومان 19,000 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین پاورپوینت جهانی شدن و هویت ایرانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین تحقیق درس مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی با موضوع پاورپوینت جهانی شدن و هویت ایرانی می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه

تاریخ کهن ایران یکی از منابع غنی هویت بخشی ایرانیان در طول تاریخ بوده است. در این تاریخ زبان، فرهنگ و الگوهای سبک زندگی ایرانی به عنوان ویژگی خاص جامعه ایرانی تلقی شده است. بررسی هویت ملی از اهمیت تاریخی و جامعه شناختی فراوانی برخوردار است.

از آنجا که انقلاب اسلامی مهمترین شاخص حکومت و مشروعیت نظام می باشد هویت اسلامی در تحقق فرهنگ ملی هر ایرانی مبنا قرار می­گیرد به همین لحاظ شاخص های جنبه دینداری و میزان اعتقاد و رفتار به دین و مناسک مذهبی از مهمترین شاخص های هویت ایرانی می باشد.

هویت

هویت یک عنصر مبارز در افراد است. هویت می تواند به­وسیله عوامل مختلفی به­ وجود بیاید. مثلاً جنگ ها و حوادث ناگوار که در یک جامعه رخ می دهد. می تواند در سرنوشت جامعه و نسل های آینده آن سرزمین دخیل باشد و فرهنگ هایی که از یک تمدن یا جامعه به تمدن و یا جامعه دیگری وارد می شوند، می توانند هویت ساز باشند. عموماً ملت هایی که دارای فرهنگ غالب هستند با استفاده از قدرت و یا غلبه سیاسی سعی در تحمیل فرهنگ خود می­نمایند که اینرا تهاجم فرهنگی می­گویند.

فهرست جامع ترین پاورپوینت جهانی شدن و هویت ایرانی:

مقدمه

هویت

ابعاد هویت ملی

مهمترین شاخص های هویت ایرانی

ایرانی کیست و وجوه مشخصه آن؟

عناصر و مولفه های اساسی فرهنگ و هویت ایرانی؟

دوره گذر

ایران باستان

جشن های باستانی ایران

فره ایزدی

رابطه زبان و هویت

جهانی شدن

فرایند جهانی شدن از سه دیدگاه نظری

حوزه اقتصادی

ما و مدرنیت

سنت در مقابل تجدد

روح ایرانی

تجدد

اثرات روابط فرهنگی ایران و یونان

منابع

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر