توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت درس سرپرستی واحدهای کسب و کار با موضوع ISO 9001
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت درس سرپرستی واحدهای کسب و کار با موضوع ISO 9001 می باشد که با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
مقدمه
قبل از جنگ جهانی دوم، کلیه واحدهای تولیدی و خدماتی سعی داشتند محصولات با کیفیت بالا به دست مشتری برسد. اما پس از آن به علت افزایش تولید، تنوع محصولات و رقابت زیاد، نیاز به استفاده از نظام تضمین کیفیت احساس گردید که علاوه بر کنترل محصول، بر فرآیندهای تولیدی آن هم نظارت گردد. این موضوع باعث کاهش ضایعات، اتلاف انرژی، منابع و در نتیجه موجب کاهش هزینهها گردید.
در همین راستا به منظور جلب رضایت مشتریان برای هر کالایی، استانداردی ویژه آن محصول تدوین گردید به طوریکه کلیه تولیدکنندگان موظف به رعایت الزامات آن استاندارد گردیدند. اما این استانداردها ویژه محصول بودند و به نحوه مدیریت آن توجهی نداشت تا این که در سال ۱۹۹۴ سازمان بینالمللی استاندارد ISO، استاندارد ISO 9001 را تدوین نمود که کلیه سازمانها اعم از کارخانجات تولیدی یا مراکز خدماتی مانند خودروسازان، تولیدکنندگان مواد غذایی، بیمارستانها، مدارس، سوپر مارکتها و حتی نانوایی و بقالی هم بتوانند این استاندارد را در سازمان خود پیادهسازی و اجرا کنند.
فهرست پاورپوینت درس سرپرستی واحدهای کسب و کار با موضوع ISO 9001:
مقدمه
استانداردهای مدیریتی
تعریف ایزو ۹۰۰۱
استاندارد ISO 9001
مزایای استاندارد ایزو ۹۰۰۱
اﺳﺘﺎﻧﺪارد اﯾﺰو ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪات و ﺧﺪﻣﺎت
ﻣﺒﻨﺎی ﺑﺎﻟﻘﻮه اﺳﺘﻘﺮار ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺮاﺳﺎس اﯾﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺮای ﯾﮏ ﺳﺎزﻣﺎن ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻮارد زﯾﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ:
اﺷﮑﺎل ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻓﻌﻞ ﻫﺎ، در اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ایزو ۹۰۰۱ ﺑﻪ ﺻﻮرت زﯾﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد:
اﺻﻮل ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ
روﯾﮑﺮد ﻓﺮآﯾﻨﺪی
مواردی که رویکرد فرآیندی در سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر به انجام آن می کند:
ﭼﺮﺧﻪ ﻃﺮح رﯾﺰی، اﺟﺮا، ﺑﺮرﺳﯽ، اﻗﺪام
ﺗﻔﮑﺮ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ رﯾﺴﮏ
درک ﺳﺎزﻣﺎن و ﻣﺤﯿﻂ آن
ﺧﻂ ﻣﺸﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ
اﻫﺪاف ﮐﯿﻔﯿﺖ
زﯾﺮﺳﺎﺧﺖ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻮارد زﯾﺮ ﺑﺎﺷﺪ:
داﻧﺶ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ
اﻟﺰاﻣﺎت ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎت
ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی
ﺑﺎزﻧﮕﺮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ
ورودی ﻫﺎی ﺑﺎزﻧﮕﺮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ
ﺧﺮوﺟﯽ ﻫﺎی ﺑﺎزﻧﮕﺮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ
ﺑﻬﺒﻮد
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین