پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا (۳۵۵ اسلاید)

پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا (۳۵۵ اسلاید)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
50,000 تومان 25,000 تومان

پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا (۳۵۵ اسلاید)

دانشجویان گرامی ، محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا، دکتر عبدالحمید ابراهیمی و دکتر داور ونوس می باشد که با فرمت ppt در ۳۵۵ اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

 

کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا،دکتر ابراهیمی و مرحوم دکتر ونوس(معروف به ۳ استاد) مهمترین منبع درس بازاریابی برای کنکور ارشد مدیریت و همچنین کنکور دکتری مدیریت (بازرگانی) می باشد و همچنین از مهمترین منابع دانشگاهی در حوزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی به شمار می آید.این فایل شامل پاورپوینت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در ۳۵۵ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. 

مهمترین ویژگی درس بازاریابی ، ضریب بالای این درس و اهمیت آن در کنکور است و لذا امیدوارم که این جزوه مفید واقع شود .

مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان..

فهرست مطالب جامع ترین پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا (۳۵۵ اسلاید) :

فصل اول:

معرفی بازاریابی

فصل دوم:

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

فصل سوم:

تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی 

فصل چهارم :

رفتار مصرف کننده

فصل پنجم:

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف 

فصل ششم:

پیش بینی فروش 

فصل هفتم:

مدیریت محصولات 

فصل هشتم:

کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان

فصل نهم:

تعیین قیمت 

فصل دهم:

سیستم و مدیریت توزیع 

فصل یازدهم:

فعالیتهای ترفیعی وتشویقی 

فصل دوازدهم:

انواع بازاریابی

فصل سیزدهم:

بازاریابی بین المللی

مطالعه بیشتر