تحقیق درس روانشناسی ورزشی : روانشناسی تنیس روی میز

تحقیق درس روانشناسی ورزشی : روانشناسی تنیس روی میز
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 7,800 تومان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود فایل pdf تحقیق درس روانشناسی ورزشی : روانشناسی تنیس روی میز می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

تحقیق درس روانشناسی ورزشی : روانشناسی تنیس روی میز:

مقدمه

روانشناسی ورزش در بر گیرنده گزینش درست و برانگیختن ورزشکاران است به گونه ای که هر ورزشکار بتواند در بالاترین حد توانایی خود به رقابت بپردازد.ورزشکاران در این راستا باید راهبردهایی را بکار گیرند تا رقیبان را روحیه زدایی کنند،باسطح بسیار بالای فشار مقابله و یا آن را کم کنند،از داروهای سوء استفاده نکنند,راهبرد های تیمی موفقیت آمیزی را بکار گیرند و مهارتها را آموزش دهند و بیاموزند.مطالعه روانشناسی و استفاده از آن در موقعیت ورزشی شخص را توانا می سازد که

۱٫رفتاری را توصیف کند(ورزشکاران تیمی که پیوسته برنده می شوند نسبت به گروه دیگر دوستانه رفتار می کنند تا ورزشکارانی که پیوسته مس بازند)

۲٫رفتاری را تبیین می کنند.(شکست غیر منتظره ممکن است به این سبب روی داده باشد که تیم خودی برانگیختگی لازم را نداشته،از سوی دیگر تیمی که قبلاً شکست خورده بود در وضعیتی بهتر و اماده بود تا ثابت کند که می تواند رقیبی با ارزش را شکست دهد)و

۳٫رفتاری را پیش بینی می کند.(اگر مربی ورزش با اوقات تلخی آموزش دهد،ورزشکار به سبب اضطراب و ناتوانی در تمرکز،نخواهد توانست گفتار او را بخاطر بسپارد.) بسیار مهم است که یک مربی همانطور که برای توسعه مهارتهای جسمی یک ورزشکار تلاش میکند,برای توسعه نحوه تفکر و مهارتهای ذهنی نیز به او کمک نماید.

فاکتورهای آمادگی جسمانی در پینگ پنگ:

الف: ۱٫چابکی ۲٫سرعت ۳٫هماهنگی

ب: ۱٫قدرت ۲٫استقامت ۳٫توان ۴٫انعطاف

گزینش بازیکن:

سرعت حرکت

سرعت تصمیم گیری

چابکی

تمرکز

هماهنگی

هوش بالا

مطالعه بیشتر