دانلود فایل pdf اصول پرستاری تیلور

دانلود فایل pdf اصول پرستاری تیلور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
35,000 تومان 19,000 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf اصول پرستاری تیلور مهارتهای بالینی پرستاری از رفرنس‌های دانشگاهی رشته‌ی پرستاری در واحد درسی پراتیک می باشد که با فرمت پی دی اف در ۳۴۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وبسایت ما خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل pdf اصول پرستاری تیلور:

اصول پرستاری تیلور (Talors Clinical Nursing Skills) اثر پاملا باربارالین، کلیه مهارت‌های اساسی پرستاری را همراه با تصاویر در خود جای داده است و یکی از رفرنس‌های اصلی اصول و مهارت پرستاری بخش عملی می‌باشد.

اصول پرستاری تیلور مهارت های بالینی درباره مهارت‌ های پایه پرستاری است و این فایل مواردی را که پرستاران باید به طور روزمره جهت مراقبت از بیماران رعایت کنند را به صورت گام به گام و با ذکر دلایل توضیح داده است. وجود تصاویر فراوان از جمله ویژگی های این پی دی اف به شمار می رود.

پرستاری را می توان به عنوان یک هنر و یک علم توصیف کرد. پرستاران نقش مهمی در بیمارستان ها، کلینیک ها و اقدامات خصوصی دارند. آنها بزرگترین شغل مراقبت های بهداشتی در ایران و دنیا تشکیل می دهند. پرستاران ممکن است در انواع خدمات درمانی مانند بیمارستان ها ، مطب پزشکان خصوصی و مراکز پرستاری کار کنند. در بعضی موارد، آنها در کلینیک های ایمونولوژی، کلینیک های غربالگری سلامت، سمینارهای عمومی، و آزمایشگاه های خون و همچنین در بخش های اورژانس کار می کنند.

راهنمای خرید و دانلود فایل

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱– دریافت از طریق ایمیل

۲– دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱– واریز به حساب یا کارت به کارت

۲– پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر