دانلود جامع ترین جزوه درس مرتعداری

دانلود جامع ترین جزوه درس مرتعداری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 6,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه درس مرتعداری می باشد که با فرمت pdf در ۸۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جزوه مرتعداری که یکی از دروس تخصصی ترم ۴ رشته مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست است را برای دانلود در وبسایت قرار داده شده، در ضمن تنها درسی را که پیش نیاز این درس هستش گیاه شناسی عمومی است که باید آن را گذرانده باشید.

در این درس دانشجویان با تعاریف مرتع و مرتعداری و اهمیت مراتع، علل تخریب مراتع، آمار وسعت و تولید اکوسیستم های مرتعی ایران، طبقه بندی رستنی های ایران و عوامل موثر بر آن، اهمیت مراتع از جنبه های اقتصادی و حفاظت آب و خاک، تاثیر دام بر پوشش گیاهی، روشهای اندازه گیری و ارزیابی مرتع و روشهای احیا و اصلاح مرتع آشنا می شوند.

اگر بهره برداری ازمراتع به همین روال ادامه یابد،روزی فرا می رسد که زندگی بر روی کـره خاکی سخت و مشکل می گردد

سرفصل های دانلود جامع ترین جزوه درس مرتعداری:

فصل۱: کلیات

فصل۲: فیزیولوژی گیاهی و رابطه آن با چرا

فصل۳: تکثیر گیاهان مرتعی

فصل۴: اکولوژی گیاهی و رابطه آن با چرای دام

فصل۵: شایستگی مراتع

فصل۶: اندازه گیری مرتع

فصل۷: وضعیت مرتع

فصل۸: ظرفیت چرا

فصل۹: مدیریت چرا

فصل۱۰: اصلاح مراتع

مطالعه بیشتر