دانلود پاورپوینت انواع حسابرسی

دانلود پاورپوینت انواع حسابرسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
25,000 تومان 15,900 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین پاورپوینت انواع حسابرسی می باشد که با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت انواع حسابرسی :

شرکت حسابرسی چیست و چه فعالیتی انجام می دهند ؟

شرکت ها و موسسات حسابرسی شرکت هایی هستند که به بررسی و ارزیابی صورت های مالی، شواهد مالی و  … به منظور جلوگیری از تقلب، اشتباه و  … در شرکت ها و موسسات می پردازند .این فرآیند توسط حسابرسان خبره باید انجام گیرد و شرکت حسابرسی در قبال ارائه این خدمات هزینه مشخصی دریافت می کند .البته این فرآیند ها می تواند به واسطه استخدام حسابرسی نیز انجام شوند، ولی معمولا شرکت ها و موسسات از خدمات شرکت ها و موسسات حسابرسی بهره می برند.

تعریف حسابرسی چیست؟

به طور ساده حسابرسی فرایندی است که در آن اسناد، صور تها و معاملات مالی یک مجموعه موردبررسی و صحت سنجی قرار می گیرد و در انتها نتایج این بررسی در قالب یک گزارش به ذینفعان و کسانی که درخواست حسابرسی بررسی قرار ، داده اند ارائه می شود .بر همین اساس در حسابرسی اسناد مالی ثبت شده در حسابداری یک شرکت مورد می گیرد تا هرگونه خطا یا تقلب در آن کش فشده و از بروز فساد در سیستم جلوگیری شود. حسابرسی بر مبنای استانداردهایی انجام می شود که توسط یک موسسه بالادستی ابلاغ می شود. از همین رو، در فرایند حسابرسی اسناد مالی از جهت انطباق آنها با استاندارهای حسابداری مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند. به طور خلاصه همان طور که گفته شد، حسابرسی فرایندی است جهت تائید و یا رد صحت اطلاعات و گزار شهای مالی یک شرکت.

انواع حسابرسی :

صاحبنظران تقسیم بندی های مختلفی از انواع حسابرسی ارائه کرده اند .بعنوان مثال آقای آرنز درکتاب نوع۳نگرش جامعی  حسابرسی،حسابرسی را به عملیاتی ،مالی و رعایت تقسیم بندی کرده است. تقسیم بندی دیگری در این رابطه وجود داردکه در  ادامه ذکر میشود.

مطالعه بیشتر