پاورپوینت جامع مدیریت پسماند در بلایا

پاورپوینت جامع مدیریت پسماند در بلایا
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 19,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت مدیریت پسماند در بلایا (زلزله) می باشد که با فرمت ppt در ۱۰۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت جامع مدیریت پسماند در بلایا:

مقدمه

نگاهی به آمار و ارقام نشان می دهد که هر ساله در کره زمین در حدود ۱۰۰۰۰۰ طوفان، ۱۰۰۰۰ سیل، هزاران مورد زمین لرزه ویرانگر، آتش سوزی و گردباد و … رخ می دهد. گزارش صلیب سرخ و حلال احمر در سال ۱۹۹۳ نشان می دهد که در فاصله سالهای ۱۹۶۷ تا ۱۹۹۱ طی ۷۷۶۶ مورد فاجعه طبیعی در سطح جهان بیش از ۷ میلیون نفر در جهان جان باخته اند و زندگی ۳ میلیارد نفر نیز تحت تاثیر آن بوده است.

هر ساله بلایای طبیعی همانند زلزله، سیل، طوفان و آتش سوزی قسمتهای مختلفی از جهان را گرفتار میکند. چنین بلایای طبیعی علاوه بر آسیبهای مستقیم جانی و مالی، با برجای گذاشتن مقادیر بسیار زیادی از آوار در محلهای حادثه دیده باعث آلودگی محیط زیست و در برخی موارد سد شدن جریان زندگی در مکانهای حادثه دیده می شوند. کشور ما ایران، یک کشور حادثه خیز میباشد که بسیاری از بلایای طبیعی در آن بوقوع می پیوندد که نادیده گرفتن مسائل مربوط به از بین بردن آثار و پسماندهای باقیمانده در آن، شرایط زندگی را برای ساکنان دشوار می سازد.

زلزله

وقوع زلزله همواره با تخریب، کشتار، قحطی، کمبود غذا، نابسامانی، فقر و انبوه مواد زائد جامد همراه است. شیوه های بهینه جمع آوری و دفع مواد زائد جامدی که بعد از وقوع زلزله های مخرب تولید و بر جای میماند بسیار با اهمیت است.

میزان ضایعات تولیدی در بلایا

زلزله نورتریج

۷ میلیون یارد مکعب

گرد باد کاترینا

۲ میلیون یارد مکعب در Alabama

۴۲ میلیون یارد مکعب در Mississippi

۵۰ میلیون یارد مکعب در Louisiana

سیل در Lewis

۱۵۶۰۰ یارد مکعب ضایعات گیاهی

۷۷۰۰ یارد مکعب رسوب

۳۰۶۰۰ یارد مکعب ضایعات خانگی

مطالعه بیشتر