فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی-دکتر کرمی با فرمت پاورپوینت

فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی-دکتر کرمی با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
نویسنده
تاریخ انتشار
۸ اسفند ۱۳۹۶
دسته بندی
تعداد بازدید
749 بازدید
۶,۸۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

شرح مختصر:

فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی-دکتر کرمی با فرمت پاورپوینت

محصول مورد نظر شامل پاورپوینت بسیار کامل و با کیفیت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی-دکتر کرمی با عنوان اجرای استراتژی ، ارزیابی متوازن و تجزیه و تحلیل سودآوری از دیدگاه استراتژیک می باشد که در حجم ۴۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.

 

Related image

 

فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی-دکتر کرمی با فرمت پاورپوینت

کتاب حسابداری مدیریت، تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی توسط انتشارات نگاه دانش منتشر شده است. فقدان منبعی جامع برای حسابداری مدیریت انگیزه اصلی آماده سازی این کتاب می باشد. این کتاب علاوه بر استفاده توسط دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد توسط بسیاری از اساتید و رتبه های برتر جهت استفاده برای آمادگی کنکور دکترا و همچنین تقویت بنیه علمی پیشنهاد شده است.

در این فصل می‌خوانیم:

استراتژی‌ چیست؟

انواع استراتژی‌ها

پیاده‌سازی و بکارگیری استراتژی

کارت ارزیابی متوازن

مؤسسه حسابداران رسمی آمریکا (ای آی سی پی ای) بیان داشته‌است که حسابداری مدیریت در عمل به گسترش در سه حوزه زیر می‌انجامد:

مدیریت راهبردی – ارتقای نقش حسابدار مدیریت به عنوان یک شریک راهبردی در سازمان.

مدیریت عملکرد – توسعه عملکرد تصمیم‌گیری کسب و کار و مدیریت عملکرد سازمان.

مدیریت ریسک – مشارکت در چارچوب‌ها و شیوه‌ها برای شناسایی، اندازه‌گیری، مدیریت و گزارشگری ریسک‌ها و دستیابی به اهداف سازمان.

مؤسسه حسابداری خبره مدیریت (آی‌سی‌ام‌ای)، بیان می‌دارد “یک حسابدار مدیریت دانش و مهارت حرفه‌ای خود را در تهیه و ارائه اطلاعات مالی و سایر تصمیمها به روشی بکار می‌گیرد که برای مدیریت در تدوین سیاست‌ها و در برنامه‌ریزی و کنترل عملیات مورد تعهدش یاری‌رسان باشد”. بنابراین به حسابداران مدیریت در بین حسابداران به عنوان “ارزش آفرینان” نگاه می‌شود. آن‌ها بیشتر علاقه دارند به جلو نگاه کنند و تصمیماتی بگیرند که آینده سازمان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، تا به ثبت تاریخی و رعایت (حفظ امتیاز) جنبه‌های حرفه‌ای؛ بنابراین دانش و تجربه حسابداری مدیریت می‌تواند از زمینه‌ها و کارکردهای درون یک سازمان به دست بیاید، مانند مدیریت اطلاعات، خزانه داری، حسابرسی کارایی، بازاریابی، ارزشیابی، قیمت‌گذاری، تدارکات و غیره.

 

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.