بررسی میزان تأثیر روشهای تدریس موجود در پرورش خلاقیت کودکان

نوع فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

بررسی میزان تأثیر روشهای تدریس موجود در پرورش خلاقیت کودکان

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت تحقیق بررسی میزان تأثیر روشهای تدریس موجود در پرورش خلاقیت کودکان در قالب pdf و در ۵۲ صفحه با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫پرورش خلاقیت کودکان:‬‎

شرح مختصر:

این تحقیق در ۵۲ صفحه با ویرایشی زیبا در اختیار شما کاربران کرامی قرار گرفته است.  بررسی میزان این اموزش قصد دارد به شما درمورد نحوه پرورش خلاقیت در کودکان توضیح دهدبا این آموزش شما میتوانید خلاقیت کودکان را پرورش دهید.

 

فهرست مطالب:

فصل اول:

چکیده

مقدمه

طرح مسئله

هدف ازپژوهش

تعاریف عملیاتی

فرضیه

فصل دوم:

پیشینه تحقیق درایران ودرخارج از ایران

فصل سوم:

تجزیه وتحلیل اطلاعات

فصل چهارم:

نتیجه گیری

مطالعات نشان میدهد که بشر همواره در طول تاریخ، پرکردن مغز و انباشتن حافظه کودکان را از محفوظات و حقایق غیرقابل تردید و تغییر، از اصول اساسی آموزش به حساب می آورد.از این رو مهم ترین ویژگی و امتیاز کودکان بر یکدیگر داشتن حافظه قوی و جذب سریع مطالب وحقایق به شمار میرفت.

گرچه درحدود قرن نوزدهم اصالت این نظریه مورد تردید قرارگرفت. معهذا امروزه هم به طورکامل تسلط و یکه تازی خود را در محیطهای آموزشی از دست نداده است.

به نوشته عزتی(۱۳۵۶)ظهور روانشناسی، علم زیست شناسی و رشد علوم پزشکی برای پیدایش روشهای جدید آموزشی که بر به کارانداختن هوش و خرد کودک و پرورش استعدادهای مختلف او برای درک امور گوناگون زندگی تاکید دارند، کمک ارزنده ای بوده است. همچنین نقش معلم به عنوان فردی که بیشتر حقایق را میدان دومی تواند به سهولت آنها را از ذهن خود به حافظه دانش آموز منتقل سازد، متزلزل شده و وی نقش فرد راهنمایی را پیداکرده که قادر است به نحو مطلوبی هوش،خرد واست استعدادکودکان رادر مسیرصحیح خودرهبری نماید.

 

 

مطالعه بیشتر