دانلود پاورپـوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی

دانلود پاورپـوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
16mb
نویسنده
70,000 تومان 5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپـوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپـوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پروژه کسب و کار با هنر نقاشی) می باشد که با فرمت ppt در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپـوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی:

مقدمه

هنر طراحی و نقاشی سابقه بسیار کهنی دارد.قدیمی ترین طرح ها مربوط به دورانی می شود که بشر در غارها زندگی میکرده است.
نمونه هایی که درغارها کشف شد،چگونگی و روش طراحی بشر را برای ما روشن می سازد.

شرح شغل:

۱- یک هنرمند در این کار به طراحی و نقاشی نماها، چهره ها، مناظر، حیوانات و پرندگان، اشیا و غیره می پردازد. ۲- وی می تواند در موسسات و آموزشگاه های هنر و نقاشی به عنوان یک مربی نقاشی مشغول به کار شود. ۳-همچنین کسی که از مهارت طراحی در حرفه ی سیاه قلم برخوردار است میتواند با پذیرش سفارش نقاشی از افراد علاقمند به هنر کسب درآمد کند.

۱- نمونه هایی از طراحی سیاه قلم حیوان، منظره و پرنده

۲- نمونه هایی از آثار هنرجویان یک مربی نقاشی

۳- نمونه هایی از طراحی سفارش پرتره سیاه قلم

مراحل انجام کار عبارتست از:
۱) نقاش ابتدا طرح مورد نظر خود را با بررسی تمام ویرگی های آن (کیفیت و نورپردازی) انتخاب نماید؛ سپس اقدام به خرید و آماده سازی تجهیزات و لوازم مورد نیاز آن مانند تهیه مقوای الریا اشتنباخ در اندازه های خواسته شده (A3یاA2 ) نماید.

۲) پس از تهیه لوازم مورد نیاز نقاشی محیطی که کار نقاشی در آن انجام میشود بسیار حائز اهمیت است و در کیفیت کار نقش بسزایی دارد. از این رو مکان مناسب آرام ، خلوت و با یک موسیقی ملایم باشد که با روحیات هنرمند سازگاری داشته باشند.
همچنین موسیقی تاثیرات بسزایی در عملکرد ذهن و تمرکز دارد.

مطالعه بیشتر