کتاب ریاضی عمومی ۱و۲ مدرسان شریف

کتاب ریاضی عمومی ۱و۲ مدرسان شریف
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب ریاضی عمومی ۱و۲ مدرسان شریف در قالب pdf و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

کتاب ریاضی عمومی ۱ در حجم ۴۴۷ صفحه

کتاب ریاضی عمومی ۲ در حجم ۲۷۷ صفحه

بسیاری از مطالب درس ریاضی عمومی، قبل از ورود به دانشگاه آموزش داده میشوند. اما غیر از مباحثی نظیر تابع، حد و تاحدودی مشتق، سایر مباحث در ریاضی عمومی بعد از ورود به دانشگاه بسیار پیشرفته‌ تر مورد بررسی قرار میگیرند؛

البته فصولی مانند «اعداد مختلط» و «مختصات قطبی» از جمله مباحثی هستند که صرفاً پس از ورود به دانشگاه آموزش داده میشوند. این آشنایی قبلی، مزایایی دارد که مهمترین آن، بالا رفتن سرعت یادگیری است از طرفی در صورت غفلت از خواندن دقیق و مرور مسائل متنوع ممکن است تهدیدی برای داوطلب باشد.

در واقع بسیار دیده شده است که داوطلبان با اعتماد به نفس ناشی از دوره قبل از دانشگاه از مطالب این درس سطحی عبور میکنند و اتفاقاً در آزمون‌ها، ناتوانی آن‌ها در پاسخگویی به سؤالات ریاضی عمومی (۱) از ریاضی عمومی (۲) بیشتر است!! البته این موضوع میتواند به علت بالا بودن قابلیت طرح سؤالات متنوع در مباحث این درس (نسبت به ریاضی عمومی ۲) نیز باشد. به همین دلیل در این کتاب سعی شده است که مطالب از پایه تا پیشرفته و با در نظر گرفتن اینکه داوطلب هیچ سابقه مطالعاتی در این درس ندارد، با توضیحات فراوان فارسی آموزش داده شود و اطمینان دارم که صرفاً با خواندن و دوره کردن این کتاب میتوانید تسلط کافی در این درس را برای هر آزمونی پیدا کنید و به هیچ کتاب دیگری نیز نیاز نداشته باشید.

مطالعه بیشتر