جزوه استاتیک دکتر محمدی

جزوه استاتیک دکتر محمدی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

توضیحات فایل:

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت جزوه استاتیک دکتر محمدی در قالب ورد و در  ۵ فایل جدا  با کیفیت عالی آماده دانلود و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر پیرامون استاتیک

استاتیک، که جزیی از علم مکانیک محسوب می شود در بسیاری از رشته های مهندسی از قبیل عمران، مکانیک و بعضا معدن، از جمله مهمترین دروس پایه قرار می گیرد.

برای تحلیل هر سیستمی در مهندسی عمران باید نخست حداقل شرایط تکیه گاهی لازم، برای پایداری سیستم در نظر گرفته شود که این جز با شناخت هندسه ی داخلی جسم امکان پذیر نیست، سپس نیروهای وارد بر آن را لحاظ و اثر این نیروها بر سیستم را ارزیابی کرد و با داشتن دیدی روشن دست به طراحی زد. اصول این مباحث پایه و ضروری، در این درس مطرح می شود.

با رشد روز افزون دانش بشری، شیوه ها و محتوای آموزشی هر درسی دچار تحول اساسی می شود. در گذشته به دلیل عدم وجود ماشین حسابهایی که بتوانند تمام عملیات لازم برای یک تحلیل مهندسی را انجام دهند، نیاز به خط کش های محاسبه و جداول متعددی بود و این خود لازم می داشت که دروسی برای آموزش طریقه ی استفاده از این وسایل در نظر گرفته شود.

به تبع آن با پیشرفت فناوری و ساخته شدن ماشینهای پیشرفته ی محاسباتی

این دروس نیز دستخوش تغییر و تحول شدند و جای خود را به دروس امروزی

از قبیل برنامه نویسی با کامپیوتر و محاسبات عددی دادند.

 

جزوه استاتیک دکتر محمدی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر