پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها

پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها

دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها در قالب pdf و در۱۸۱ اسلاید با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

قسمتهایی از متن اسلاید پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها

امنیت به معنی حفاظت از دادهها در مقابل کاربران غیر مجاز است.حصول اطمینان کاربران از مجاز بودن در رابطه با انجام کاری که برای آن تلاش می کنند.حفاظت از دادهها در مقابل افشای غیر مجاز ، تغییر یا تخریب.سیستم نیازمند آگاهی از قیود معینی است که کاربران نباید آنها را نقض کنند.

امنیت پایگاه داده و اطلاعات (Security Data) چیست؟
امنیت پایگاه داده فرآیند حفاظت از داده های سازمان در برابر دسترسی و استفاده غیر مجاز، افشاگری، تخریب و یا تغییر می باشد .
مدیریت امنیت داده زیر مجموعه ای از مدیریت تکنولوژی اطالعات می باشد که خود نیزشامل زمینه های مختلفیمی باشد.
پایگاه های داده و به طبع امنیت داده های سازمان در واقع اصلی ترین چالش مدیران عامل و مسئوالن IT سازمان می باشد .امروزه گسترش استفاده از سیستم های کامپیوتری، سایت های اینترنتی و برنامه های کاربردی موجب گردیده که مباحث مربوط به امنیت پایگاه داده دارای اهمیت بسیار باالیی باشد و در نتیجه با توجه به نقش اطالعات به عنوان کاالی با ارزش در تجارت امروز، لزوم حفاظت صحیح ازآن ضروری تر به نظر می رسد. برای رسیدن به این هدف هر سازمان بسته به ارزش داده های خود، نیازمند پیاده سازی یک سیاست کلی جهت مدیریت امنیت داده ها میباشد.

پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر