کودک آزاری و راه های مقابله با آن

کودک آزاری و راه های مقابله با آن
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

کودک آزاری و راه های مقابله با آن

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل مقاله کودک آزاری و راه های مقابله با آن در قالب ورد مشتمل بر ۴۰ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

کودک آزاری و راه های مقابله با آن:

در این پژوهش ضمن اشاره به مفهوم کودک آزاری از دیدگاه جوامع بین المللی و ارائه آمار جهانی و کشوری به آثار و تبعات ، علل بروز آن و نقش قوانین در پیش گیری این گونه آسیب های اجتماعی می پردازم .

تا بدین وسیله بتوانم گامی هر چند ناچیز در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت اسلامی را با توجه به آنچه که در دین مبین اسلام نسبت به تکریم کودک و محبت به او اشاره شده است بیان کنم .

گاهی شنیده می شود که می گویند ” بچه باید کتک بخورد تا آدم شود ” و بسیار نکته های دیگر که به وفوردر گفتگوهای مردم دیده می شود . این حکایت از رخنه کردن خشونت در فرهنگ کشور ما دارد .

در این زمینه برخی از موافقان می گویند تنبیه های جزئی مانند پشت دستش زدن آسیب چندانی به کودک نمی رساند و فقط به او گوشزد می کند که باید رفتارش را درست کند .

اما کارشناسان می گویند که عرف بودن حتی یک تلنگر باعث می شود که رفتار

سوء با کودکان جدی گرفته نشود و فقط رفتارهای شدیدتر از آن اگر شناسایی

شود مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد . اما شناسایی سوء رفتارهای شدید و

پیگیری آنها با دشواری  های زیادی روبروست .

در این قسمت به احترام کودکان تخفیف استثنایی برای کاربران در نظر گرفته

شده است

کلمات کلیدی: کودک آزاری – راه های -مقابله با آن

مطالعه بیشتر