دوره کارورزی در بانک شهر

دوره کارورزی در بانک شهر
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل

دوره کارورزی در بانک شهر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل دوره کارورزی در بانک شهر در قالب ورد و در ۱۱ صفحه قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر دوره کارورزی در بانک شهر:

امروزه با توجه به گستردگی روابط و ساختار پیچیده شرکت های سرمایه گذاری و محدودیت در ایجاد یک منبع مطمئن که دغدغه های شرکت ها و سرمایه گذاران را در زمینه تامین مالی در محیط کنونی را پوشش دهد، ایجاد و تشکیل یک واحد اقتصادی به نام بانک می باشد که وظیفه اصلی آن عبارت است از جمع آوری منابع از دست مردم و تخصیص آن جهت سرمایه گذاری در واحد های تولیدی که به رشد و شکوفایی اقتصادی جامعه و رویاهای ذهنی مدیران جامه عمل بپوشاند، است و لزوم ورود به این قبیل بنگاه های اقتصادی لزوما از طریق آشنایی با محیط سازمانی و شکل سازمان تحقق می یابد که اولین گام جهت شروع دوره کارآموزی بنده با آشنایی با محیط سازمانی و روابط سازمانی شکل گرفت.

رئوس مطالب آموخته شده دوره کارورزی در بانک شهر

۱- آشنایی با محیط سازمانی

۲- آشنایی با چارت سازمانی

۳- آشنایی با رویه های کلی

۴- آشنایی با اسناد حسابداری

۵- آشنایی با رویه های حسابداری موجود و ساختار حسابداری مالی

۶- آشنایی با نحوه بایگانی

۷- آشنایی با شرکت های زیرمجموعه بانک شهر

دوره کارورزی در بانک شهر

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همانلحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر