پاورپوینت حسابداری پیشرفته

پاورپوینت حسابداری پیشرفته
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت حسابداری پیشرفته

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت حسابداری پیشرفته ۱ در ۳۶۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر از متن اسلاید:

تاجر شخصی است که مالکیت و اداره یک موسسه انفرادی را به عهده داردوسازمان تشکیلاتی عملیات وی ساده ترین شکل را دارد وقتی عملیات تجارتی او گسترش می یابد به سرمایه بیشتری نیاز خواهد داشت.

انواع شرکاء:

درشرکت تضامنی شرکا به صورت مختلف ظاهرمی شوند که عبارتنداز:

  1. شریک فعال
  2. شریک غیرفعال
  3. شریک اسمی یا ظاهری
  4. شریکی که فقط دستور مهاجرت دارند
  5. شریک فرعی
  6. شریک لفظی یا حرفی

شریک فعال:

در شرکت تضامنی شرکائی هستند که به طور فعال در هدایت امور تجارت مشارکت دارند که در این صورت به انها شریک فعال یا واقعی می گویند.

شریک غیر فعال:

شرکائی هستند که در امور تجارت به طور فعال شرکت نمی نمایند که انها راشریک غیر فعال ( خفته  ) مینامند.

شریکی که فقط در سود مشارکت دارد :

شریکی است که مخاطره زیان را نمی پذیرد و فقط در سود شرکت مشارکت دارد.

شریک فرعی :

موقعی که شریکی با توافق، سهم سود خود در شرکت تضامنی را با شخص دیگری خارج از شرکت تسهیم نماید، شخص خارج از شرکت را شریک فرعی می نامند.

شریک لفظی یا حرفی :

این نوع شریک، شریک واقعی نبوده اما به طور لفظی یا کتبی و یا با جنبه رفتاری خودش را شریک معرفی می نماید، یا با آگاهی و شناخت به خودش اجازه می دهد که به عنوان یک شریک در شرکت مطرح باشد.

پاورپوینت حسابداری پیشرفته

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر