دانلود پاورپوینت انرژی هسته ای و اثرات آلودگی هسته ای روی محیط زیست

دانلود پاورپوینت انرژی هسته ای و اثرات آلودگی هسته ای روی محیط زیست
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
80,000 تومان 6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت انرژی هسته ای و اثرات آلودگی هسته ای روی محیط زیست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت بررسی انرژی هسته ای و اثرات آلودگی هسته ای روی محیط زیست و انسان می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت انرژی هسته ای و اثرات آلودگی هسته ای روی محیط زیست و انسان:

خلاصه:

تأثیر عمده سوختهای فسیلی بر محیط زیست زمین، مشکلی است فزاینده که جامعه جهانی را به سوی دستیابی به سوختهای بهتر و یا سوخت پاک سوق داده است.

از این رو جامعه جهانی سوخت هستهای رو به عنوان سوخت جایگزین برگزیده است.

نیروگاههای هسته ای را میتوان مهمترین کاربرد از فناوری هسته ای نامید که بدون تولید گازهای آلاینده به تولید برق میپردازند.

به دلیل ضایعات و آلودگی های رادیواکتیو جامعه بشری نگرانی هایی پیشرو دارند.

آلودگی هسته ای زمانی به وجود میآید که فرآورده های جانبی یک فعل و انفعال هسته ای، چه ساخته ی دست بشر باشد وچه طبیعی، در محیط زیست و یا در مجاورت مناطق مسکونی بشری رها گردند زلزله ژاپن و انفجار یک بمب اتمی موجب آزاد شدن مقادیر زیادی مواد رادیواکتیو شد این عناصر در حال تشعشع همیشگی هستند. که قادرند، زیانهای جبران ناپذیری مانند برخی از تاثیرها برروی بافت عبارتند از کلوئید ) Cheloide ،)آب مروارید) Cataract ،)لوسمی) Lusemie )سرطان، اختلال در نمو جنین، نابودی سلول نسل و غیره را سبب شوند بنابراین در استفاده از انرژی هسته ای میبایست با دقت بیشتری عمل نمود.

مقدمه :

تمدن کنونی و استانداردهای زندگی ما به منبع انرژی وابسته است. یک قرن پیش انرژی جوامع کاملا از ذغال سنگ و منابع سنتی مانند چوب، بقایای محصولات کشاورزی و فضله حیوانات تهیه میشد. این منابع هنوز هم در کشورهای در حال رشد منابع عمده انرژی هستند….

مطالعه بیشتر