کتاب ریاضیات مهندسی لادیس د.کوواک

کتاب ریاضیات مهندسی  لادیس د.کوواک
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل

کتاب ریاضیات مهندسی لادیس د.کوواک

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب ریاضیات مهندسی تالیف لادیس د.کوواک ترجمه دکتر کرایه چیان و دکتر بزرگ نیا در ۴۸۲ صفحه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرحی مختصر درباره کتاب:

این کتاب ترجمه فصل های ۴،۶،۷،۸،۹،۱۰ کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته تالیف لادیس د.کوواک است. کتاب اصلی شامل ۱۰ فصل میباشد که بر حسب ضرورت شش فصل فوق الذکر را انتخاب و آنها را از ۱تا ۶ شماره گذاری شده است. علت این انتخاب آن است که فصل های ذکر شده شامل موادی هستند که تحت عنوان درس ریاضیات مهندسی و درس جبر خطی در دانشکده های فنی مهندسی ایران تدریس میشود فصل چهارم این کتا ب ترجمه نشده است و دانشجویان ما آنها را در درسهای ریاضی عمومی و معادلات دیفرانسیل فرا میگیرند و این دروس را میتوان به عنوان پیش نیاز مطالب این کتا ب در نظر گرفت.

اگر چه مجموعه ی حاضر اساساً برای دانشجویان فنی و مهندسی تدوین شده است، ولی دانشجویان رشته های علوم پایه به ویژه دانشجویان رشته های ریاضی و فیزیک نیز می توانند از آن در درس های جبرخطی ، معادلات با مشتقات جزئی و توابع مختلط به خوبی بهره مند گردند.

به طور کلی پذیرفته شده است که طراحی کار اصلی یک مهندس است. طراحی مهندسی از طرح یک فرآیند قابل انعطاف تولید غذا تا طرح یک کارخانه تولید چرخ خیاطی ، رایو، و موتورهای الکتریکی را شامل می شود.

مطالعه بیشتر