جزوه تکثیر و پرورش صید آبزیان

جزوه تکثیر و پرورش صید آبزیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جزوه تکثیر و پرورش صید آبزیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه تکثیر و پرورش صید آبزیان را بصورت تایپی در ۳۸ صفحه با کیفیت عالی به انضمام ۹ دوره نمونه سوالات درس اصول تکثیر و پرورش ماهی ، تکثیر ، پروش و صید آبزیان دانشگاه پیام نور با پاسخنامه آماده آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

شرح مختصر:

معرفی : کتابچه نمونه سوالات تکثیر – پرورش و صید آبزیان پیام نور مجموعه ای از نمونه سوالات پایان ترم درس تکثیر – پرورش و صید آبزیان می باشد که به صورت کاملا طبقه بندی شده در رشته مخصوص به خود و در یک فایل قرار داده شده است.
این کتابچه هر ترم به روز رسانی شده و آخرین سوالات پایان ترم پیام نور در سریعترین زمان ممکن به آن اضافه می شود. کتابچه فعلی شامل ۹ دوره نمونه سوال می باشد.

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای – سالانه از سال ۱۲۱۹ شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت ۸۰ سال تا ۱۲۹۹ شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال ۱۲۱۵ هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

جزوه تکثیر و پرورش صید آبزیان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر