طرح توجیهی تولید سوسیس و کالباس

طرح توجیهی تولید سوسیس و کالباس
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل:

طرح توجیهی تولید سوسیس و کالباس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی در این قسمت فایل طرح توجیهی تولید سوسیس و کالباس در قالب ورد آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

تاسیس کارخانه تولید سوسیس و کالباس با توجه به استفاده مردم از سودآوری قابل قبولی برخوردار است و می توان درآمد زیادی از تولید آن ها بدست آورد. به همین دلیل در این جا می خواهیم طرح توجیهی تولید سوسیس و کالباس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این فایل از ۴ فصل تشکیل شده است که در زیر عناوین این چهار فصل را می توانید مشاهده کنید.

در فصل اول چکیده ای از طرح تولید سوسیس و کالباس بیان شده است.

در دومین فصل کلیات در راستای شناسائی محصول سوسیس و کالباس و ارتباط منطقی آن ها با زنجیره تولید ذکر شده است.

بررسی و برآوردهای فنی کارخانه تولید سوسیس و کالباس موضوع فصل سوم این طرح توجیهی می باشد.

و در فصل آخر به موضوع بررسی ها مالی و اقتصادی طرح تولید سوسیس و کالباس پرداخته شده است.

از زمان های قدیم بشر برای حفظ و نگهداری مواد گوشتی به وسائل مختلف از قبیل خشک کردن در آفتاب، نگهداری در ظروف یا پوشش های متعدد و پوشانیدن گوشت توسط ادویه جات مختلف یا روغن که مهمترین آنها انواع روده حیوانات حلال گوشت و آخرالامر در دوره های مصنوعی فعلی متوسل می شد.

در ایران استفاده از روده های طبیعی و یا مصنوعی تحت عنوان محصولات گوشتی سوسیس و کالباس از اواخر قرن گذشته شروع شده است. برای اینکه انسان بتواند به زندگی خود ادامه دهد به غذا نیاز دارد به همین دلیل تغذیه امری ضروری و مهم برای انسان است.

مطالعه بیشتر