دانلود جامع ترین فایل pdf حقوق بین الملل عمومی ۲ دکتر بیگدلی

دانلود جامع ترین فایل pdf حقوق بین الملل عمومی ۲ دکتر بیگدلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf حقوق بین الملل عمومی ۲ دکتر ضیایی بیگدلی می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جامع ترین فایل pdf حقوق بین الملل عمومی ۲ دکتر بیگدلی

حقوق بین‌الملل عمومی، به بررسی روابط میان کشورها و سازمان‌های بین‌المللی می‌پردازد. کتاب حاضر از جمله منابع درسی «حقوق بین الملل عمومی» در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با گرایش های حقوق بین الملل، حقوق عمومی، حقوق بشر و حقوق تجارت بین الملل است.

حقوق بین الملل عمومی نوشته دکتر ضیائی بیگدلی مجموعه مطالب مهم و اساسی حقوق بین الملل عمومی مناسب برای دانشجویان کارشناسی حقوق و علوم سیاسی در درس حقوق بین الملل عمومی می‌باشد.

حقوق بین الملل عمومی دکتر ضیایی بیگدلی علاوه بر سطح کارشناسی حقوقی میتواند برای محققان و دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری حقوق بین الملل و کاربران و علاقه مندان به مطالعات مربوط به حقوق بین الملل نیز مفید می‌باشد.

فهرست فصول:

فصل نهم :

حقوق دریاها و آبراه های بین المللی

فصل دهم:

حقوق بین المللی هوایی و فضایی

فصل یازدهم :

حقوق دیپلماتیک و کنسولی

فصل دوازدهم:

اصول حقوق بین الملل اقتصادی

فصل سیزدهم:

اصول حقوق بین الملل محیط زیست

فصل چهاردهم:

جنگ و توسل به زوردر حقوق بین الملل

فصل پانزدهم:

مسئوولیت بین المللی

فصل شانزدهم:

فیصله مسالمت آمیز اختلافات بین المللی

حقوق دریاها یا حقوق بین الملل دریاها، یکی از شعبات نوین حقوق بین الملل و مجموعه مقرراتی است که کشورها باید آنها را در روابط بین المللی خود در مناطق مختلف دریایی رعایت کنند.

-حقوق دریایی به عنوان یکی از شاخه های حقوق خصوصی داخلی (بویژه حقوق بازرگانی)، مجموعه قوانین و مقرراتی است که بر روابط اشخاص و کشورها در دریا و موضوعات مربوط به دریا ناظر و حاکم است.

مطالعه بیشتر