دانلود نقشه اتوکد توپوگرافی تهران بزرگ + بلوک بندی

دانلود نقشه اتوکد توپوگرافی تهران بزرگ + بلوک بندی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نقشه اتوکد توپوگرافی تهران بزرگ + بلوک بندی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل نقشه اتوکد توپوگرافی تهران بزرگ همراه با  بلوک بندی در قالب dwg آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Image result for ‫نقشه اتوکد توپوگرافی تهران بزرگ + بلوک بندی‬‎

دانلود نقشه اتوکد توپوگرافی تهران و بلوک بندی های تهران بصورت کامل و دقیق (نقشه فوق العاده ای هست)

قابل استفاده برای اساتید , مهندسان , شهرسازان و معماران

تست شده و سالم (بهتر است از اتوکد ۲۰۱۳ به بالا استفاده کنید)

همراه با فونت های ویژه نقشه ها

حجم فایل: ۵۵ مگابایت

شرح مختصر:

عارضه نگار یا توپوگرافی: به تحقیق روی َشکل زمین، ویژگی های سیارات، بدن انسان و ….به وسیله تصویر برداری یا نقشه برداری صورت می گیرد. همچنین در این روش علمی شرحی برای تحقیق از سطح مورد نظر و ویژگی های آن در نقشه بکار می رود.

در عصرحاضر این نسل نوین با استفاده از انبوهی از اطلاعات به صورت الکترونیکی بکار گرفته می شود. به علت ساختار پیچیده آن اغلب اوقات به عنوان عامل گرافیکی ای در نظر گرفته می شود که توانایی تصویر برداری از تغییرات سطح زمین در اثر عوامل طبیعی و نقشه برداری از آن را به روشهای مختلف از جمله خطهای نقشه برجسته، Hypsometric tints وسایه های برجستگی ها، داراست.

دانلود نقشه اتوکد توپوگرافی تهران بزرگ + بلوک بندی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

این نقشه اتوکد کاملترین توپوگرافی تهران میباشد که خیلی با ارزشه و میتونید با کمترین هزینه صاحب ان شوید.

مطالعه بیشتر