مقاله ای پیرامون بازاریابی شبکه ای

مقاله ای پیرامون بازاریابی شبکه ای
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

 توضیحات فایل:

مقاله ای پیرامون بازاریابی شبکه ای

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی مقاله ای پیرامون بازاریابی شبکه ای در قالب ورد و در ۴۶ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

آنچه در این مقاله ارائه می گردد:

قرار است تاریخچه‌ی مختصری از مدل کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا بازاریابی چند سطحی (Multi-Level Marketing ) را که بسیاری از دوستانی که در سمینارهایم شرکت می‌کنند و یا عضو خبرنامه‌هایم هستند از من درباره آن می‌پرسند ارائه دهد. امیدوارم که مورد توجه واستفاده شما نیز قرار گیرد.

این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در ایران در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی گلدکوئست و گلدکوئست یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری – و اکثراً بدون مطالعه و تحقیق – ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند،

به همین ترتیب است بازاریابی شبکه‌ای که تاریخچه بوجود آمدن، تکامل تدریجی و توسعه آن باز میگردد به سالها پیش از بوجود آمدن شرکتهایی مثل گلدکوئست و امثالهم.
«بازاریابی شبکه‌ای» در حقیقت مدلی برای بیزنس یا کسب و کار است برای

فروش مستقیم کالا یا خدماتی با ایجاد نوعی درآمد برای افرادی که وارد این

شبکه توزیع شده اند که به آن Residual Income یا درآمد رسوبی گفته می‌شود

و با توجه به دایره نفوذ افراد و تکیه بر یک تساعد هندسی گسترش و توسعه

می‌یابد. تاکید ما برای ایجاد آگاهی در میان مردم این قسمت قضیه است که:

«برای هر نوع کالای مصرفی یا خدمات، می‌توان از مدل بیزنس «بازاریابی

شبکه‌ای» یا MLM استفاده کرد.»

 

 

مطالعه بیشتر