مقاله ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی

مقاله ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

 توضیحات فایل:

مقاله ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی مقاله ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی در قالب ورد و در ۲۳ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

مقاله ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی

این تحقیق  کاربرد مدیریت کیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد . ارزیابی ویژگیهای عملی این سازمانها درباره ده بعد مدیریت کیفیت جامع (مثل روابط عرضه کننده و مدیریت نیروی کار ) توسط نویسندگان ویا بکار گیری ادبیات دانشگاهی شناسایی و تعریف شده است . از دیدگاه ارزیابی ، مدیریت کیفیت جامع برای سازمانهای بخش دولتی مفید شاخته شده اما ویژگیهای خاص عملکرد ، به ویژه نارسایی درک موضوعهای رضایت مشتری ، احساس رضایت مدیران و کارکنان برای کار کردن بر اساس قوانین ونظم ومشاهده اولویتها، و کمبود میل درونی وانگیزه برای پیشرفت فرایندها ، مداخله مدیریت کیفیت جامع را مشکل تر می سازند . همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند انگیزه لازم برای پیشرفت را فراهم کرده و همان نقشی را ایفا کنند که مشتریان در یک موقعیت رقابتی دارا هستند .

در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری نمایید به محض اتمام فرایند پرداخت شما میتوانید فایل را دانلود نمایید و جهت اطمینان از دریافت فایل یک لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مقدمه :

برخی از نویسندگان مثل فایگنبام (۱۹۹۱) وایشی کاوا (۱۹۸۵) بر اهمیت کیفیت خدمات و محصول د ربازار جهانی و متعاقباً نیاز به بکارگیری رویکرد مدیریت کیفیت جامع برای اداره امور تجاری به منظور کنار گذاشتن موقت رقابت ، تاکید می کنند . این نویسندگان این موضوع را به دیده تردید نگاه می کنند که آیا برای بکار گیری مدیریت کیفیت جامع در یک موقعیت بی رقیب ، میل یکسان وجود دارد یا خیر .

فهرست مطالب :

چکیده

مقدمه

مدیریت کیفیت جامع

یک طبقه بندی از سازمانهای دولتی

کاربرد مدیریت کیفیت جامع

ابعاد مدیریت کیفیت جامع

نتایج

مطالعه بیشتر